Zvýhodněná nabídka od Telly si získala nové zákazníky. Operátor v ní pokračuje

Ilustrační obrázek k jarní kampani placené televize Telly v roce 2025. Ambasadorem značky Telly je herec Michal Isteník. Fotografii poskytla společnost Telly s.r.o.
Zvýhodněná nabídka balíčků, kterou televizní operátor Telly představil 10. března, se setkala s velkým ohlasem a pozitivní zpětnou vazbou. Proto Telly reaguje na zvýšený zájem a pokračuje v poskytování atraktivních podmínek pro nové zákazníky.
Zákazníci, kteří si aktivují Střední nebo Velký balíček, tak nadále získávají 20% slevu na dva roky. Navíc u Středního balíčku mohou první měsíc sledovat i obsah z Velkého balíčku. Všichni noví zákazníci se také mohou těšit na dárek v podobě přístupu ke kanálům HBO a streamingové službě Max na měsíc.
Například Střední balíček vyjde při dvouletém závazku na pouhých 372 korun měsíčně, což znamená 20% úsporu po celou dobu trvání smlouvy. Cena Velkého balíčku se slevou vychází na 536 korun měsíčně.
„Rádi sledujeme, že si nová nabídka získala nové zákazníky. Často slyšíme, že oceňují nejen cenové zvýhodnění oproti jiným operátorům, ale i kvalitu naší služby. Chceme divákům dlouhodobě nabízet to nejlepší a potvrdit, že Telly je pro ně tou správnou volbou,“ říká Jan Schöppel, marketingový ředitel Telly.
Telly dlouhodobě komunikuje i fakt, že patří k nejstabilnějším poskytovatelům internetové televize na trhu. Proto by diváky neměl překvapit žádný nečekaný výpadek. Díky tomu mohou bez přerušení sledovat své oblíbené filmy, seriály i živé sportovní přenosy.
Dlouhodobě výhodná nabídka platí pro všechny nové zákazníky, kteří chtějí kvalitní televizní zážitek za skvělou cenu. Operátor rovněž nabízí i balíčky satelitní televize pro diváky, kteří upřednostňují tradičnější způsob příjmu televizních programů. I k satelitním balíčkům však může mít klient k i dispozici internetovou televizi jako doplněk pro případ zpětného zhlédnutí nebo sledování obsahu na cestách. Více informací na www.telly.cz.