Za několik dní startuje streamingová platforma Paramount+
Služba Paramount Plus by měla integrovat všechen obsah produkovaný značkami CBS, Comedy Central, Showtime, MTV a Nickelodeon. Samozřejmě nabídne přístup k bohaté filmotéce hollywoodského studia Paramount Pictures. Hlavním přínosem nové značky by však mělo být výrazné rozšíření původní produkce čistě pro platící publikum na internetu.
ViacomCBS totiž plánuje až čtyřnásobný rozpočet pro původní produkci obsahu určenou výhradně pro tuto službu. Zatímco v dosavadní éře platforem CBS All Access a Pluto TV investoval Viacom do internetového obsahu přibližně 1 miliardu amerických dolarů ročně, v následujících letech by mělo jít až o 4 miliardy dolarů každý rok.
Měsíční předplatné Paramount+ začne na necelých 5 dolarech, ovšem půjde o verzi s reklamou. Pokud budete chtít streaming bez vložených reklam, připravte si minimálně dvakrát tolik. Cena za roční předplatné by neměla přesáhnout průměr 10 dolarů měsíčně.
Samozřejmě, nic z toho nebude zadarmo. Měsíční předplatné Paramount+ začne na necelých 5 dolarech, ovšem půjde o verzi s reklamou. Pokud budete chtít streaming bez vložených reklam, připravte si minimálně dvakrát tolik. Cena za roční předplatné by neměla přesáhnout průměr 10 dolarů měsíčně, a pokud využijete uváděcí akci, můžete získat roční předplatné verze bez reklamy za cenu 5 dolarů měsíčně. Samozřejmě, jen pokud jste v podporovaných zemích.
Zatím není jasné, jak se bude služba chovat k divákům mimo USA. Zda bude například blokovat přístupy přes VPN, nebo zda bude striktně vyžadovat americkou platební kartu. Někteří konkurenti ji nevyžadují. Díky tomu by mohla služba Paramount+ zlepšit svůj náběh tím, že přiláká i mnoho anglicky mluvících diváků z jiných zemí.
Americký Netflix ještě donedávna akceptoval i mezinárodní karty, stejně tak i služba Sling TV. Ovšem i tyto možnosti jsou postupně omezovány, a pokud si chcete užít nejatraktivnější obsah pro americké publikum, musíte zaplatit předplatné přes tamního prostředníka.
Nová značka Paramount+ vstoupila do povědomí televizních diváků díky reklamám uvedeným k Super Bowlu. V nejbližších týdnech se ukáže, zda může přetavit momentální popularitu do dlouhodobě vyšších čísel předplatitelů. Nejlevnější předplatné vychází výhodněji než u původní služby CBS All Access. Nová platforma si už při svém startu započte všechny současné klienty CBS. Díky tomu bude mít k dispozici slušný základ, který může díky investicím do nového obsahu dále posilovat.
Zatím není jasné, jak se bude služba chovat k divákům mimo USA – zda bude například blokovat přístupy přes VPN, nebo zda bude striktně vyžadovat americkou platební kartu. Někteří konkurenti ji totiž nevyžadují. Díky tomu by mohla služba Paramount+ zlepšit svůj náběh tím, že přiláká i mnoho anglicky mluvících diváků z jiných zemí.