Vyšší cena za HBO Max v USA může být problém. Možná přijde levnější verze s reklamou
Služba HBO Max chtěla diváky přilákat exkluzivním obsahem. Ovšem exkluzivitu už dnes mají všichni konkurenti. Ani nabídka streamingu bez reklam už není takové terno, zvláště pokud předplatné vychází na vyšší sumu než u konkurence. HBO Max by tedy mohlo přilákat nové diváky tím, že sníží cenu výměnou za to, že uživatelé „skousnou“ určité rozumné množství reklamy.
Inspirací může být konkurenční služba Peacock skupiny NBC Universal, která nabízí reklamní verzi své streamingové platformy zadarmo, přičemž každý reklamní brejk má maximálně 60 sekund. HBO sice může kvůli reklamě i něco ztratit, jelikož obsah prošpikovaný reklamou už nemusí být diváky vnímán jako „exkluzivní“, ovšem velikost publika může být významným lákadlem pro bonitní zadavatele.
Služba HBO Max by letos měla expandovat do 60 zemí světa a stane se skutečně globální platformou. Ve většině zemí nahradí partnerské streamingové služby, které už fungují pod značkou HBO.
Související článek: Nová videoslužba HBO Max nespoléhá jen na algoritmy. Filmy a seriály doporučují skuteční lidé