Většina domácností je ochotna platit za dvě streamingové služby současně
Postupně ale roste počet těch, kdo už nejsou ochotni platit několik různých služeb současně, a své platby omezují na jednu službu, případně jsou v určitých měsících úplně bez placeného streamingu. Roste i počet těch, kdo střídají jednotlivé služby každý měsíc.
Za jednu nebo více streamingových služeb platí přibližně 75 procent respondentů v USA. Přibližně 43, procent respondentů ovšem platí maximálně dvě služby zároveň. Ani jedna z platforem je však nemůže zařadit k „věrným klientům“.
Výzkumné agentury vyhodnocují i to, kolik je průměrný divák ochoten zaplatit měsíčně za streaming. U největších fanoušků streamingu, kteří jsou ochotni si platit i 4 služby současně, by výsledná suma neměla přesáhnout 30 dolarů měsíčně bez daně. Do této sumy se vejde například Netflix za 7 dolarů měsíčně, Disney+ za 10 dolarů měsíčně, případně ještě Paramount+ za 6 dolarů měsíčně a Discovery+ za 5 dolarů měsíčně. Tyto sumy jsou ovšem bez daně. Celkem tedy jde o 28 dolarů měsíčně bez daně, což je hraniční suma pro většinu respondentů v průzkumech.
Takto nízké hodnoty musí vyvolat zděšení u vrcholových manažerů globálních mediální korporací. Z různých průzkumů totiž vyplynulo, že zákazníci, kteří se rozhodli opustit tradiční kabelovou nebo satelitní televizi, nejsou ochotni platit výrazné částky ani za internetové streamingové služby. A to je velmi zlá zpráva pro možnou profitabilitu většiny globálních platforem s výjimkou Netflixu a Disney+.