V pondělí bude oficiálně spuštěna televizní služba Oneplay, zde jsou podrobnosti ke kampani

Fotografie z natáčení propagačního spotu ke službě Oneplay. Fotografii poskytla společnost O2 TV
Televizní služba Oneplay se oficiálně spustí od 10. března 2025. Detaily nové služby a první brandový spot společně představily TV Nova a O2 médiím a veřejnosti 25. února na tiskové konferenci. Nová služba od společností ze skupiny PPF přináší na jednom místě nabídku televizní platformy O2 TV a streamingové služby Voyo. Spuštění Oneplay provází rozsáhlá kampaň, na které TV Nova a O2 spolupracovali s agenturou VML.
„Kampaní chceme představit novou službu a značku Oneplay, která na českém trhu otevírá zcela novou kategorii. Spojuje to nejlepší ze světa SVOD a OTT a zároveň přináší nové funkce – vše na jednom místě, v jedné aplikaci. Tuto jedinečnost jsme se snažili promítnout i do samotné kampaně a DNA značky. Jako službu, která nabízí prémiovou českou zábavu a zážitek v dostupné a uživatelsky přívětivé podobě pro každý den,” říká Andrej Slaninka, Brand Manager Oneplay.
Marketingová kampaň se současně odehrává na několika úrovních a postupně bude komunikovat vznik nové služby, její inovativní funkce a obsah platformy. Uvede čtyři brandové a další contentové spoty. Kromě televize, rádia, tisku a digitálních kanálů, sociálních sítí nebo i prodejen O2 se kampaň objeví i v outdooru. Od příštího týdne bude mít unikátní brandový polep i celý přestupní tunel pražského metra mezi trasami A a C ve stanici Muzeum.

Ukázka přehledu programů EPG v platformě OnePlay. Design této strany v sobě kombinuje dosavadní vzhled EPG u O2 TV i Voyo. Zdroj: TV Nova a O2 TV
Symbolem celé kampaně je výtah, který diváky provede různými patry zábavy a sportu služby Oneplay. „Chtěli jsme vytvořit zdánlivě nekonečný svět postav a možností, který by byl nejen snadno dosažitelný, ale i dostatečně zajímavý na to, abyste ho chtěli prozkoumat. Tato idea dokáže diváky oslovit a jde nad rámec klasické propagace,“ vysvětluje Jake Barrow, Chief Creative Officer VML.
Výtah se objevuje ve čtyřech spotech a klíčových vizuálech, z nichž každý pokrývá jednu z fází kampaně. První, 40sekundový spot uvádí hvězdy bývalých platforem – Oskara Hese v hlavní roli Krále Šumavy z produkce Voyo Originál a Petra Čecha za O2 TV. Herci, sportovní hvězdy a baviči z obou původních služeb společně putují výtahem do „práce“ do svých světů za diváky, kteří právě sledují daný sport či pořad.
Nasazení dalších dvou spotů se plánuje na 10. března. Jeden se zaměří na funkce Oneplay, jako je zpětné přehrávání a zastavení živého vysílání nebo sledování předpremiér. Účinkují v něm moderátorské hvězdy Zorka Hejdová a Rey Koranteng.
Ve třetím spotu s Petrem Čechem, se představí Oneplay jako nevšední zábavní platforma, kde diváci najdou na jednom místě ojedinělou nabídku sportovních utkání, nejvyšší fotbalové i hokejové soutěže, Formuli 1 a další. Poslední, čtvrtý spot se nese v duchu nové série Krále Šumavy nového Oneplay Originálu s Oskarem Hesem.
Kampaň na službu Oneplay odstartovala 25. února a poběží tři měsíce.