Telly spouští vánoční kampaň, rozdává hry a zlevní svůj největší balíček
Televizní služba Telly spustila vánoční kampaň. Hlavní motto nově kampaně zní Pohodová rodinná zábava. O vizuální podobu se už tradičně postarala agentura Grizzlink. Poběží v online kanálech a na sociálních sítích Facebook a Instagram.

Rodina u deskové hry. Zdroj: Telly
Hlavní motto nově kampaně zní „Pohodová rodinná zábava“. Tarif Velký, který zahrnuje 120 televizních kanálů, z toho 73 v HD kvalitě, a běžně stojí 600 korun je pro nové zákazníky po dobu prvních tří měsíců k dispozici za pouhých 200 korun. Navíc každý zákazník dostane coby vánoční dárek deskovou hru, kterou si může objednat z e-shopu na stránce shop.telly.cz jen za cenu dopravy. Více informací o kampani naleznete na stránce: telly.cz/akcni-nabidka.
„Předvánoční období je časem, kdy jsou rodiny nejvíce spolu a zároveň kdy televize vysílají ten nejlepší obsah. Dlouhodobě se snažíme, aby si zákazníci plnohodnotně užili čas strávený s Telly službami a nešlo jen o pouhou konzumaci televizního obsahu. Naše kampaň je proto zaměřená na celkovou domácí pohodu a její součástí je i desková hra, kterou si rodiny užijí společně,“ říká Jan Schöppel, marketingový ředitel televize Telly.
Speciální deskovou hru nazvanou Dobře naladěná deskovka vyvinula Telly společně se společností MIDU games. Vědomostně-dovednostní hra je určena pro 2-6 hráčů a její součástí je rovněž dětská varianta pro nejmenší hráče.

Dobře naladěná deskovka. Zdroj: Telly
Nová desková hra je k dostání v e-shopu Telly
Speciální deskovou hru nazvanou Dobře naladěná deskovka vyvinula Telly společně se společností MIDU games. Vědomostně-dovednostní hra je určena pro 2-6 hráčů a její součástí je rovněž dětská varianta pro nejmenší hráče. Cílem je za pomocí tří slov hádat názvy filmů, seriálů nebo se blýsknout svými sportovními či všeobecnými znalostmi z dokumentárních televizních pořadů.
Samotnou mediální kampaň spustila Telly právě v pondělí 15. listopadu. Kampaň potrvá do konce roku. O vizuální podobu se už tradičně postarala agentura Grizzlink. Poběží v online kanálech a na sociálních sítích Facebook a Instagram.
Televize Telly celkem nabízí tři balíčky – balíček Malý obsahuje 63 programů, Střední až 102 kanálů a Velký dokonce 120 kanálů, z toho 73 v HD kvalitě. Dlouhodobě se nejvíce prodává střední balíček, který nově obsahuje i kanály Nova Sport 3 a 4. Zákazníci tak mohou s tímto balíčkem nově sledovat Ligu mistrů UEFA nebo nejpopulárnější evropské fotbalové ligy.
Hlavní motto nově kampaně zní „Pohodová rodinná zábava“. Tarif Velký, který zahrnuje 120 televizních kanálů, z toho 73 v HD kvalitě, a běžně stojí 600 korun je pro nové zákazníky po dobu prvních tří měsíců k dispozici za pouhých 200 korun.