Telly spouští vánoční kampaň a e-shop
Vzhledem k tomu, že Češi budou letos o Vánocích zřejmě trávit ještě víc času před televizí než obvykle, přichází satelitní a internetová televize Telly se speciální vánoční akcí pro nové klienty. Nabízí jim 3 měsíce televizní zábavy a vánoční kolekci zdarma. Klient získá zvolený programový balíček, ovšem v prvních třech měsících bude mít k dispozici rozšířenou nabídku více než 120 programů bez dalších příplatků. Po skončení tohoto období může i nadále sledovat jeden ze standardních balíčků v hodnotě 200 Kč, 400 Kč a 600 Kč měsíčně, případně lze využít pouze balíček sportovních programů za 250 Kč měsíčně.
„Vybízíme lidi, že si mohou dopřát lenošení u televize bez výčitek, pomoci tím sobě, i svým blízkým, a ještě přispět ke zlepšení situace v celé zemi,“ vysvětluje hlavní myšlenku kampaně Jan Schöppel, marketingový manažer Telly. Akce platí pro internetovou i satelitní variantu. V případě internetové televize lze pochopitelně využít vzdálené nahrávání pořadu a 7denní archiv.
Vánoční kampaní osloví televizní operátor potenciální zákazníky na internetu a sociálních sítích. Strategický koncept, grafiku i produkci kampaně zajišťuje agentura Grizzlink. Kampaň odstartovala dnes a poběží do konce roku.
Dále doporučujeme: Podzimní akce Telly – Discovery, NatGeo a Eurosport do konce roku i v základním balíčku