Telly reaguje na změny na televizním trhu a přináší výhodnější ceny pro nové zákazníky
Telly, přední operátor na českém trhu digitálních televizí, aktualizuje svou nabídku a už 10. března spouští kampaň zaměřenou na nové zákazníky. Ti se můžou těšit na dlouhodobě výhodnější cenu.

Ilustrační obrázek k jarní kampani placené televize Telly v roce 2025. Ambasadorem značky Telly je herec Michal Isteník. Fotografii poskytla společnost Telly s.r.o.
Telly ve své informační zprávě profiluje svou nabídku jako ideální pro každého diváka. S aktuálními změnami na televizním trhu souvisí i termín zahájení kampaně.
“10. březen jsme nevybrali náhodou. S ohledem na změny, které se na televizním trhu dějí, chceme jít zákazníkům naproti a dát jim ty služby, které opravdu chtějí. Nenecháme diváky ve štychu!” konstatuje marketingový ředitel Telly Jan Schöppel.
Ideální nabídka pro každého diváka
Díky této akci si mohou noví zákazníci užít více než 130 programů, včetně sportovních, filmových i dokumentárních kanálů, a to na dvou zařízeních současně. Například Střední balíček vyjde při dvouletém závazku na pouhých 372 korun měsíčně, což znamená 20% úsporu po celou dobu trvání smlouvy.
S nejstabilnější internetovou telkou v Česku vás žádný výpadek nepřekvapí. Díky tomu můžete bez přerušení sledovat své oblíbené filmy, seriály i živé sportovní přenosy. Reklamy přetočíte během pár vteřin a v našem 7denním archivu najdete více než 20 tisíc hodin zábavy, přehledně seřazené podle žánrů i hodnocení.