Telly bilancuje letošní rok. Nejoblíbenějším filmem Gladiátor, nejsledovanějším pořadem zápas Slavie s AS Řím
Televizní služba Telly v nejnovější tiskové zprávě bilancuje obsah, který svým divákům přinesla v průběhu celého roku díky programům a balíčkům, které nabízí. Tato služba je známá především díky velmi silné a bohaté sportovní nabídce, ovšem zároveň dává do popředí i další obsah, který může být atraktivní pro televizní příznivce.
Korekce: V původní verzi článku bylo nesprávně uvedeno, že nejsledovanějším pořadem roku byl zápas Sparty Praha s AS Řím. Ve skutečnosti šlo o utkání Slavie Praha s AS Řím. Za chybu se omlouvám všem příznivcům fotbalu. Naštěstí se letos dařilo všem českým týmům ve skupinách Evropské ligy a Evropské konferenční ligy.
Satelitní a internetová služba Telly nabízí tři základní programové balíčky. V případě největšího balíčku Velký na diváky čeká celkem 121 kanálů, ze kterých si vyberou všichni – děti, teenageři, dospělí i ti dříve narození. Celkem Telly na programech v rámci tohoto balíčku nabídla 40 tisíc filmů a dokumentů, což znamená každý den v průměru 109 snímků. Takovou porci samozřejmě nikdo nezvládne. Při průměrné délce 1,5 hodiny to celkem dělá 60 tisíc odvysílaných hodin. Nebo chcete-li 2 500 celých dní. Což je 6,8 let. A to jsme ještě nezapočítali seriály. Těch byly letos stovky, celkem 54 tisíc epizod. Při typické půlhodinové stopáži to dělá minimálně 27 tisíc hodin. Na sledování všech epizod by vám tedy stačily „pouhé“ tři roky.Velmi důležitým produktem operátora je sport. Vlastník Telly investuje velmi významné prostředky do sportovních vysílacích práv, díky čemuž se podílí na provozu několika prémiových sportovních stanic společně s dalšími účastníky trhu. Služba Telly má v nabídce nejen koexkluzivní sportovní kanály značky Premier Sport včetně druhého i čtvrtého programu, ale nabízí i celé portfolio stanic Nova Sport včetně třetího a čtvrtého programu. Součástí nabídky jsou i oba Eurosporty, Arena sporty nebo značka Strike TV, která vysílá například produkt WWE.
Celkem Telly letos přinesla 2 000 nejrůznějších sportovních přenosů včetně fotbalové Ligy mistrů, hokejové NHL, předních evropských fotbalových soutěží nebo zápasů českých a slovenských klubů na evropské úrovni. Součástí nabídky jsou i prestižní přenosy organizací UFC a Oktagon.
O popularitě prémiových sportovních přenosů svědčí i absolutně nejsledovanější pořad celého roku, kterým byl fotbalový zápas Evropské ligy mezi týmy Slavia Praha a AS Řím. Nikoliv podle peoplemetrů, ale podle interních statistik operátora, které vychází z reálně dosažené sledovanosti jednotlivých pořadů v rámci internetové TV platformy operátora.
Podle stejných kritérií byl nejsledovanějším filmem letošního roku snímek Gladiátor. V případě dokumentů pak snímek Afrikou na pionýru. V kategorii Zpravodajství zvítězilo Volební studio na ČT 24 při letošní prezidentské volbě. V průměru každý divák Telly strávil u televize čtyři hodiny denně. Tento čas odpovídá i průměru, který uvádí Asociace televizních organizací.
„Z celoročních statistik dále vyplynulo, že nejsledovanějším dnem v týdnu je neděle, naopak tím, kdy se lidé nejméně dívají na televizi, je čtvrtek,“ doplňuje statistiky šéf marketingu Telly Jan Schöppel.
O popularitě prémiových sportovních přenosů svědčí i absolutně nejsledovanější pořad celého roku, kterým byl fotbalový zápas Evropské ligy mezi týmy Slavia Praha a AS Řím. Nikoliv podle peoplemetrů, ale podle interních statistik operátora, které vychází z reálně dosažené sledovanosti jednotlivých pořadů v rámci internetové platformy operátora.