Televizní služba Telly startuje podzimní kampaň, zdůrazňuje spolehlivost
Kvalitu televizních služeb spojují uživatelé na prvním místě se stabilním příjmem signálu, který nemá výpadky. Téma zdvihl televizní operátor Telly, který podle některých průzkumů patří k nejspolehlivějším poskytovatelům televizního vysílání u nás, a využil je ve své podzimní prodejní kampani.
Telly zmíněnou kampaní oslovuje nové zákazníky, na které při objednání služby čekají 3 měsíce naplno, tedy 3 měsíce televizní zábavy s rozšířenou nabídkou více než 120 televizních programů bez dalších příplatků. Nabídka platí pro Telly přes internet i satelitní Telly.
„Protože víme, že Telly je spolehlivá a vyšlo to tak i z průzkumu, rozhodli jsme se téma využít v naší podzimní prodejní kampani. Máme dostatečné technické kapacity, abychom zvládali i nárazové extrémní požadavky na počet připojených diváků a zařízení v jediném okamžiku a ručíme za kvalitu satelitních i internetových instalací prováděných našimi techniky u našich zákazníků,“ vysvětluje výběr tématu Iveta Šlapalová, ředitelka zákaznických služeb.
Za poslední rok fungovala Telly 99,8 % času bez výpadků a z průzkumů zákaznické spokojenosti vyplývá, že 95 % zákazníků je se stabilitou TV platformy spokojeno.
„Kampaní „Telly nepadá“ oslovujeme všechny potenciální zákazníky, pro které v případě, že si objednají naše služby v podobě jakéhokoliv programového balíčku, máme připravenou rozšířenou nabídku více než 120 programů, kterou jim na 3 měsíce dáme bez dalších příplatků,“ upřesňuje Iveta Šlapalová bonusovou nabídku s názvem „3 měsíce naplno!“.
Spolehlivost Telly potvrzují statistiky. Za poslední rok fungovala Telly 99,8 % času bez výpadků a z průzkumů zákaznické spokojenosti vyplývá, že 95 % zákazníků je se stabilitou TV platformy spokojeno. Z průzkumu agentury Skála a Šulc rovněž vyplynulo, že o něco častěji je stabilita příjmu důležitá pro obyvatele malých obcí do 1000 obyvatel. Příčinou nespokojenosti bývá horší internetové připojení od lokálního poskytovatele, které v průběhu dne kolísá. Průzkum agentury Skála a Šulc pro Telly byl realizován v průběhu června 2020 prostřednictvím 346 rozhovorů.
Případné problémy s internetovým připojením lze částečně řešit díky nasazení kodeku H.265. Ten zaručuje plynulé přehrávání pořadů ve vysokém rozlišení i při nízkém datovém toku. Zatímco ke sledování internetové televize v té nejvyšší kvalitě je běžně potřeba 7 Mbps, ke sledování programů s kódováním H.265 postačí přibližně poloviční datový tok 3,9 Mbps.
Druhou možností, jak zvýšit spolehlivost internetu je spojení televize Telly s Telly internetem. Přitom lze získat navíc trvalou slevu na spojené služby. Telly internet pracuje v pevné síti CETIN, je spolehlivý s dostatečnou kapacitou a rychlostí nejen pro sledování internetové televize a je dostupný pro 4,2 milionu českých domácností.
Podzimní kampaní „Telly nepadá“ osloví televizní operátor potenciální zákazníky na internetu a sociálních sítích s využitím bannerů a natočeného videospotu. Strategický koncept, grafiku i produkci kampaně zajišťuje agentura Grizzlink. Videospot natočila společnost Filmagix s režisérem Michalem Orsavou.
Poznámka: Zpracováno podle tiskové zprávy společnosti Telly s.r.o.
Telly zmíněnou kampaní oslovuje nové zákazníky, na které při objednání služby čekají 3 měsíce naplno, tedy 3 měsíce televizní zábavy s rozšířenou nabídkou více než 120 televizních programů bez dalších příplatků. Nabídka platí pro Telly přes internet i satelitní Telly.