Televizní služba Telly s letní cenovou akcí, přináší o stupeň lepší nabídku
Televizní operátor Telly spouští svou novou letní kampaň s ústředním sloganem „Plaťte méně, dívejte se více“. Součástí kampaně jsou atraktivní slevy na všechny nabízené programové balíčky.
Nová letní kampaň televizního operátora Telly se nese v duchu záměrné jednoduchosti a cenové výhodnosti. Přestože většina komodit v posledních týdnech zdražuje, Telly naopak snižuje ceny a až do konce roku nabízí dražší balíčky za cenu levnějších.
V praxi to znamená, že za cenu tarifu Malý – standardně 250 Kč/ měsíčně, 64 TV stanic – dostane zákazník programový balíček Střední – 450 Kč/ měsíčně, 103 stanic. A rovněž platí, že za cenu Středního balíčku dostane programovou nabídku balíčku Velký, jenž obsahuje 121 stanic.
Pokud si zákazník v průběhu akce objedná balíček Velký, jako dárek k němu získá ještě prémiové kanály HBO, a to až do konce roku zdarma.
Aktivaci konkrétního zvýhodněného tarifu je možné provést kdykoliv do konce prázdnin, samotná zvýhodněná cena platí do konce letošního roku. Znamená to, že kdo si službu objedná dříve, bude ji mít levnější déle. Objednávku je potřeba provést nejpozději do konce srpna. Více informací k aktuální akční nabídce je k dispozici na stránce telly.cz/akcni-nabidka.
Všechny prvky reklamní aktivační kampaně se objeví výhradně v online prostředí prostřednictvím statických a dynamických bannerů. Reklamní kampaň pro Telly jako již tradičně připravila agentura Grizzlink. Počítá se s jejím nasazením také na sociálních sítích Facebook a Instagram.
„Vždy se našim zákazníkům snažíme přinášet bonus navíc, takovou pozornost podniku. V době všeobecného zdražování přicházíme s cenovým zvýhodněním jehož délka závisí i na tom, jak rychle si zákazníci službu objednají. V nové kampani jdeme cestou velmi přímé a vizuálně čisté komunikace, vyhýbáme se metaforám,“ říká Jan Schöppel, šéf marketingu televize Telly.
Aktivaci konkrétního zvýhodněného tarifu je možné provést kdykoliv do konce prázdnin, samotná zvýhodněná cena platí do konce letošního roku. Znamená to, že kdo si službu objedná dříve, bude ji mít levnější déle.