Televizní služba Telly otevřela online zákaznickou zónu
Satelitní a internetový operátor Telly otevírá novou zákaznickou zónu online. Stávajícím zákazníkům přináší online správu účtu. Zájemcům o služby Telly se výrazně zjednoduší proces, kdy se mohou stát novými klienty operátora.
Zákazníci Telly mohou nově spravovat svůj Telly účet online přes počítač, tablet nebo z mobilního telefonu. Jednoduše online se nyní stanete i zákazníkem Telly, objednáte si službu, zvolíte balíček programů, nastavíte způsob placení. Ze zákaznické zóny pak můžete rovnou za vybrané služby zaplatit kartou přes platební bránu a hned poté začít služby využívat. Nová zákaznická zóna je další v řadě inovací, které televizní operátor Telly slíbil svým zákazníkům při změně značky letos na jaře.Stávající zákazníci se do zákaznické zóny přihlásí jednoduše na stránce zona.telly.cz. Před prvním přihlášením je nutná jednoduchá registrace na stránce první přihlášení, kde si systém pro ověření vyžádá údaje ze zákaznické smlouvy. Po vstupu do zákaznické zóny si předplatitelé mohou aktualizovat své osobní údaje, snadno zkontrolují své platby a faktury, které také jednoduše zaplatí přímo ze zákaznické zóny přes platební bránu. Lze nastavit či změnit platební metodu včetně pravidelných plateb.
Platební brána v zákaznické zóně Telly podporuje platby prostřednictvím kreditních karet, online bankovní úhrady a také další moderní způsoby jako PayPal, GooglePay a další. Do schránky zpráv budou zákazníci dostávat informace o všech novinkách, technická oznámení a další důležitá sdělení.
Po vstupu do zákaznické zóny si předplatitelé mohou aktualizovat své osobní údaje, snadno zkontrolují své platby a faktury, které také jednoduše zaplatí přímo ze zákaznické zóny přes platební bránu.
„Zákaznickou zónu vnímáme jako další z nástrojů péče o zákazníka. Chceme, aby si náš zákazník mohl sám zvolit, jak ovládat svoje služby i jakým způsobem s námi chce komunikovat. Dnes s námi každý může komunikovat po telefonu, emailu, chatu nebo si jednoduše služby ovládá sám v nové zákaznické zóně. Ta je k dispozici samozřejmě nepřetržitě i v době, kdy se s operátorem jinak spojit nelze,“ vysvětluje Iveta Šlapalová, ředitelka zákaznických služeb Telly.
Do zákaznické zóny Telly se může přihlásit i uživatel, který ještě není zákazníkem Telly a jejím prostřednictvím se zákazníkem stát. Zákaznická zóna se mu otevře po jednoduché registraci, kde zadá jméno, kontaktní údaje a po ověření jeho emailu na zona.telly.cz/registrace.
Pokud si nyní vybere službu internetové televize nebo satelitní televizi v kombinaci s Telly aplikacemi, zvolí jeden z nabízených programových balíčků a zaplatí odpovídající částku kartou, online bankovní platbou či elektronickou peněženkou přes platební bránu GoPay, může hned začít sledovat programy z nabídky internetové Telly.
Zákazníci Telly mají k dispozici celkem 128 programů ve třech základních balíčcích a k tomu prémiový balíček se třemi programy HBO. V internetové verzi je až 79 v HD rozlišení a programy od Telly lze sledovat na 4 různých zařízeních.
Psali jsme: Prosadí se u streamingových služeb model pay per view?