Televize Telly nabízí mimořádnou stabilitu přenosu
Stabilita televizního přenosu hraje pro diváky internetové placené televize klíčovou roli. Nejde jen o to, aby byl obsah dostupný, ale především o to, aby vysílání probíhalo bez přerušení a v konstantně vysoké kvalitě. Diváci očekávají, že obraz nebude zamrzat, nebude docházet k výpadkům signálu a zvuk bude čistý a synchronizovaný s obrazem. Jakýkoliv výpadek, zpoždění nebo špatná kvalita může výrazně narušit divácký zážitek a v konečném důsledku odradit diváky od sledování.
Pokud má některý divák případné negativní zkušenosti s výpadky, ty mohou být způsobeny nestabilitou internetového připojení v domácnosti. Za podobných okolností lze minimalizovat – případně úplně eliminovat – možné výpadky, pokud divák využije služeb lineární satelitní televize, kterou operátor Telly rovněž nabízí.
Většina diváků však má zájem především o internetovou službu kvůli doplňkovým funkcím jako je zpětné zhlédnutí nebo přetáčení obsahu. Telly ovšem patří ke čtyřem subjektům na trhu placené televize, kteří nabízí kombinací obou způsobů příjmu. Televizní programy lze tedy sledovat lineárně přes satelit, a kombinovat tento způsob příjmu s internetovou TV aplikací, která nabízí doplňkové funkce.
Telly poskytuje zcela mimořádnou stabilitu. Dle interních dat operátora totiž všechny nabízené televizní kanály mají za posledních 12 měsíců výpadek jen 0,02 procent vysílacího času. Jinými slovy: 99,98 procent vysílání „jede“ přesně jak má – a na televizoru, počítači, tabletu či mobilu mají zákazníci ostrý obraz a kvalitní zvuk.
„Víme, jak nepříjemné jsou pro diváky výpadky obrazu, zejména u oblíbených pořadů nebo živých sportovních přenosů a proto jsme rádi, že mezi tuzemskými operátory nabízíme špičkovou stabilitu. Ta je výsledkem především dobře dimenzovaných hardwarových kapacit v naší OTT platformě. Dlouhodobě se pohybujeme na skvělých číslech dostupnosti služby. Kumulovaně kolem 1-2 minut lokálních výpadků za měsíc. Globálním výpadkům platformy jsme se naštěstí již několik let po sobě vyhnuli,“ doplňuje šéf marketingu Telly Jan Schöppel.
Aktuální výzkum agentury Behavio ukazuje, že právě tento požadavek je pro 94 % televizních diváků naprosto zásadní. Stejně důležitá je pro diváky internetových televizí i prodejní cena, která je rozhodující pro 94 procent respondentů.