T-Mobile TV koncem měsíce očekává překročení hranice 111 tisíc zákazníků
Digitální televize přes internet přibyla do nabídky T-Mobile v dubnu 2016. Několik let předtím operátor neuspěl s brandovanou satelitní službou T-Mobile televize. I přesto se k satelitní televizi vrátil koncem roku 2017 a po dohodě s partnerskými operátory Slovak Telekom a DIGI CZ začal nabízet přenosy německé fotbalové Bundesligy, španělské La Ligy, druhé anglické fotbalové ligy a dalších soutěží.
Další informace: Diváci T-Mobile TV upřednostňují IPTV. Satelitní nabídku využívá jen desetina klientů
Nejatraktivnější práva k Premier league si sice operátor DIGI CZ nechal pro sebe, ale i sdílení dvou z osmi kanálů DIGI Sport pomohlo T-Mobilu k zisku desítek tisíc nových zákazníků. Meziroční nárůst na konci roku 2018 byl 49 tisíc nových klientů.
Mimochodem, i PR manažeři T-Mobile TV přišli v nové tiskové zprávě s kouzelnou formulkou týkající se přechodu na DVB-T2. Zdůrazňují, že jejich klienti nemusí měnit své televizory ani nakupovat jakékoliv nové set-top-boxy.
„Díky tomu, že T-Mobile poskytuje své televizní služby skrze internetové nebo satelitní vysílání, nemusí jeho zákazníci řešit vypínání DVB-T signálu a přechod na DVB-T2, které je teď aktuální pro diváky pozemního digitálního televizního vysílání. Na rozdíl od nich nejsou nyní nuceni vyměnit svůj set-top box nebo televizor,“ uzavírá tiskové oddělení operátora T-Mobile.