Streamovací služba Peacock ukončila velmi výhodnou cenovou akci. Klienti ji zneužívali
Podle dostupných informací se služba Peacock mohla potýkat s nedostatečným přílivem nových klientů, kteří měli být primární skupinou celé akce. Jako nový klient jste mohli mít prémiový streaming včetně sportovních přenosů na rok za méně než 2 dolary měsíčně. Místo masivního přílivu nových klientů se však ukázalo, že výhodnou akci využívali existující klienti. Tedy přesněji, že existující uživatelé začali rušit svá původní standardní předplatná, a místo toho přecházeli na extrémně zvýhodněné předplatné.
Matematika je v tomto případě jasná. Většina existujících klientů platila za službu 6-8 dolarů měsíčně. Pokud jste však využili cenovou akci, mohli jste mít stejnou službu v průměru za necelé dva dolary měsíčně, již včetně daně. Ve výsledku tedy došlo k zneužití celé akce, a fakticky došlo jen k přeskupení již existujících klientů Peacocku k levnějšímu předplatnému.
Služba Peacock navzdory silnému zázemí celoplošné televize NBC a mateřské skupiny Comast, a rovněž navzdory poměrně vysokým investicím do původního obsahu, dokázala udržet zatím jen 34 milionů platících uživatelů. V prvním roce přitom přilákala více než 42 milionů uživatelů, ovšem zejména díky partnerské spolupráci s pay-tv operátory. Platforma navíc v každém čtvrtletí prodělává stovky milionů dolarů, zejména kvůli ohromným investicím do původního obsahu. Celková ztráta v loňském roce činila téměř tři miliardy dolarů!
Služba se momentálně soustředí na růst jen na amerického trhu, a zatím nemá globální expanzivní ambice. Část původního obsahu skupiny Comcast je však dostupná v globální platformě SkyShowtime. Pokud jste však příznivcem některých známých seriálů televize NBC – například nových remaků Quantum Leap nebo Saved by the Bell – na platformě SkyShowtime je nenajdete. Comcast do služby SkyShowtime dodává velmi málo obsahu.