Streamingové služby Eurosportu a Discovery už mají přes 20 milionů předplatitelů
Skupina Discovery Communications získala v předošlých třech měsících celkem 3 miliony nových domácností pro své SVOD služby. Počet aktivních předplatitelů překročil 20 milionů domácností na celém světě. Vzhledem k programovému portfoliu Discovery to lze označit za úspěch, jelikož na americkém trhu nabízí tato skupina především dokumenty a lifestyle, zatímco se sportem oslovuje převážně jen evropské publikum.
Největší příjmy skupiny Discovery Communications jdou především z komerčních kontraktů s operátory placené televize. Díky tomu získává Discovery fixní částku od každé domácnosti, která může sledovat její placené programy. Služba Discovery+ je v tomto směru velmi důležitým doplňkem, jelikož představuje poměrně stabilní zdroj dalších příjmů, o které se skupina nemusí dělit s pay-tv operátory.
Část předplatitelů však vychází ze zákaznické báze klientů sledujících kabelovou, satelitní nebo internetovou televizi. Operátoři v některých zemích totiž dávají časově omezené předplatné služby Discovery+ zdarma pro své tradiční diváky. Discovery tak může vykázat vyšší počet aktivních kont bez toho, aby z nich měla reálný příjem, a nehledě na to, zda tito diváci skutečně využijí své konto.
Největší příjmy skupiny Discovery Communications jdou především z komerčních kontraktů s operátory placené televize. Díky tomu získává Discovery fixní částku od každé domácnosti, která může sledovat její placené programy.