Streamingová služba Peacock láká na výrazně levnější předplatné
Služba Peacock v prvních letech svého fungování zaznamenala astronomické ztráty v miliardách dolarů. Proto potřebuje přilákat nové předplatitele, aby její fungování mělo alespoň určitý obchodní smysl.
Americká streamingová služba Peacock od mediálního koncernu NBCUniversal a ComCast pokračuje v různých akcích, kterými chce přilákat nové platící diváky. Již v březnu jsme na TVKOMPAS.cz informovali, že tato služba zaznamenává astronomické ztráty v miliardách dolarů ročně. Proto potřebuje přilákat nové předplatitele. Předplatitelská báze čítající desítky milionů diváků je jediným předpokladem k tomu, aby vůbec mělo smysl platformu provozovat.Služba Peacock sice v prvním roce získala 42 milionů uživatelů v USA, ovšem většina z nich byla aktivována přes partnerské operátory. Tito diváci tedy získali předplatné většinou za výrazně nižší cenu. Manažeři Peacocku se mohou obávat, že tato poměrně velká skupina diváků odejde, pokud by neměli k dispozici alternativní výhodnou nabídku.[/dropcap]
Proto Peacock přichází s velmi agresivní akční nabídkou, která umožňuje získat předplatné již od 20 dolarů za rok (!). Jedná se sice o streamingový balíček s reklamou, ovšem i tak jde o velmi výhodnou cenu. Pro srovnání, Netflix s reklamou je minimálně třikrát dražší.
Předplatné za 20 dolarů ročně je o 60 procent výhodnější než bylo doposud, kdy jeho cena činila 49.99 za rok.
Peacock už téměř rok vůbec nenabízí free balíček, kde by diváci mohli sledovat vybrané pořady zdarma. Bezplatný obsah lze však sledovat alespoň v omezené míře přes streamingovou aplikaci televize NBC.
K tématu: Služba Peacock získala 42 milionů abonentů, většinu přes partnerského operátora
Další informace: Comcast revitalizuje streamingovou službu Peacock, letos očekává další obrovskou ztrátu