Státní web k DVB-T2 zajistí vydavatel Televizního webu
Ministerstvo průmyslu a obchodu konečně přichází s určitou informační kampaní, která by měla komunikovat proces vypínání platformy DVB-T. Kampaň by měla odstartovat k 1. říjnu 2019, tedy necelé dva měsíce před začátkem procesu vypínání DVB-T vysílačů na území Prahy a středních Čech. Web Lupa.cz navíc upozornil na objednávku v registru smluv, pomocí které ministerstvo svěřilo provoz státního informačního webu k DVB-T2 agentuře Taktiq Communications. Ta je oficiálním vydavatelem webu Televizniweb.cz, kde komunikuje přechod na DVB-T2 pohledem Českých Radiokomunikací, které jsou partnerem webu.
Objednávka je na sumu 200 tisíc korun bez DPH. Kromě tvorby webu zahrnuje i tvorbu oficiálních log pro DVB-T2 a dvou hlavních sloganů. Součástí objednávky je i návrh sekcí informačního webu s důrazem na platformu DVB-T2. Navzdory předchozím proklamacím zástupců MPO není jasné, zda bude na webu zohledněn princip technologické neutrality. Popis jednotlivých sekcí v písemné objednávce působí dojmem, že se web zaměří pouze na platformu DVB-T2.
Nepřehlédněte: Navzdory dostatku informací k DVB-T2, část diváků nemá odpovědi na základní otázky