Sporty TV zveřejnila data o sledovanosti, má přibližně 25 tisíc diváků denně
Důležité je zejména zjištění o denním zásahu, tedy o počtu diváků, kteří si Sporty TV zapnou každý den. Tento průměr činí 25 tisíc lidí. Nejvyšší sledovanosti dosahuje tato stanice v časovém pásmu od 17:30 do 21:00.
„Výsledek je velmi pozitivní – sledovanost je vyšší, než jsme před spuštěním SPORTY TV očekávali. Jsme rádi, že diváci dokážou práci našeho týmu ocenit a věříme, že je bude vysílání bavit i nadále,“ uvádí Jan Smíšek, výkonný ředitel společnosti Perinvest Group, která je vlastníkem SPORTY TV.
Během dubna byly divácky nejúspěšnější přenosy play off 2. hokejové ligy, play off volejbalové extraligy mužů a žen, semifinálové zápasy play off florbalové Superligy a také přenos vytrvalostního motoristického závodu FIA WEC 6h z Imoly.
Z magazínů vlastní tvorby SPORTY TV dokázal k televizním obrazovkám přilákat nejvíce diváků pořad Zdravě na talíři, ve kterém účastnice posledního ročníku MasterChef Česko Petra Kamencová učí připravovat nutričně vyvážené pokrmy vhodné pro všechny profesionální i hobby sportovce.
Během dubna byly divácky nejúspěšnější přenosy play off 2. hokejové ligy, play off volejbalové extraligy mužů a žen, semifinálové zápasy play off florbalové Superligy a také přenos vytrvalostního motoristického závodu FIA WEC 6h z Imoly.