Společnost T-Mobile zveřejnila své hospodářské výsledky. Její TV služba stabilně roste
Telekomunikační společnost T-Mobile Czech Republic zveřejnila své hospodářské výsledky za 1. kvartál letošního roku. Pro novináře zabývající se médií je klíčovou informací zcela jistě počet klientů placené televizní platformy T-Mobile TV. I po prvním letošním kvartále lze říct, že tato služba stabilně roste. Aktuálně televizní službu od T-Mobile využívá přibližně 219 tisíc domácností, což je o 20 tisíc více než před rokem.
T-Mobile provozuje svou televizní službu na dvou plaformách, přes satelit a přes internet. Firma sice neuvádí přesný poměr svých satelitních a internetových klientů, lze však předpokládat, že internetoví diváci budou ve většině. I přesto má satelitní příjem pro tuto skupinu obrovský význam, jelikož díky satelitu může mateřská skupina Deutsche Telekom nabízet své služby na několika trzích současně a sdílet tak provozní náklady i s jinými společnostmi.
Satelitní platformu pro T-Mobile TV provozuje sesterská společnost Slovak Telekom, která na Slovensku nabízí své televizní produkty pod značkami Magio, MagioSAT a DIGI Slovakia.
V České republice využívá zázemí satelitní platformy nejen samotná značka T-Mobile TV, ale i konkurenční společnost Telly, která rovněž provozuje satelitní platformu ve spolupráci se Slovak Telekomem, a k tomu má ještě svou internetovou televizní platformu.
Platforma T-Mobile TV sice neuvádí přesný poměr svých satelitních a internetových klientů, lze však předpokládat, že internetoví diváci budou ve většině. I přesto má satelitní příjem pro tuto skupinu obrovský význam, jelikož díky satelitu může mateřská skupina Deutsche Telekom nabízet své služby na několika trzích současně a sdílet tak provozní náklady s jinými společnostmi.