Služby Voyo a HBO Max mohou růst rychleji díky obchodní spolupráci s pay-tv operátory
Provozovatelé streamingových služeb Voyo a HBO Max získávají díky této spolupráci přístup k několika stovkám tisíc potenciálních domácností. Zejména Voyo je ve velmi výhodné pozici, jelikož předplatné této služby se váže k programovému balíčku Family, kde jsou k dispozici i stanice pro děti.
Spolupráce Vodafonu tak může pomoci platformě Voyo k dalšímu významnému růstu, pokud si větší část klientů tohoto operátora objedná balíček Family. HBO Max získá nové klienty v případě, že se diváci Vodafonu rozhodnou pro balíček Cinema. Samozřejmě si diváci mohou vybrat i oba balíčky současně, v takovém případě získají plný přístup k Voyo i HBO Max zároveň.
Vodafone následuje dva své největší konkurenty O2 a T-Mobile v tom, že klientům své televizní služby dává přístup k obsahu placených streamingových platforem. Právě spolupráce s velkou trojkou telekomunikačních společností může být klíčová na cestě k dalšímu růstu platformy Voyo, a k překročení deklarované milionové hranice aktivních předplatných.
Spolupráce Vodafonu tak může pomoci platformě Voyo k dalšímu významnému růstu, pokud si větší část klientů tohoto operátora objedná balíček Family. HBO Max získá nové klienty v případě, že se diváci Vodafonu rozhodnou pro balíček Cinema. Samozřejmě si diváci mohou vybrat i oba balíčky současně.
I streamingové platformy mohou mít své lineární kanály. Voyo zatím nejde touto cestou
Zvláštní ovšem je, že Nova všem operátorům nenabízí obsah platformy Voyo i v podobě lineárních kanálů. Pro některé významné streamingové služby v zahraničí je to cesta, jak získat nové platící diváky právě díky úzké spolupráci s tradičními a zavedenými pay-tv operátory. Tímto způsobem postupuje například služba DAZN, která v několika zemích provozuje standardní lineární kanály jako nadstavbu ke své prémiové streamingové službě.
Sama Nova kdysi provozovala lineární program pod názvem Voyo Cinema, ten však vysílal jen v rámci platformy Voyo. Kdyby však Nova zpřístupnila lineární kanály pod značkou Voyo v rámci programových balíčků u tradičních pay-tv operátorů, mohla by získat i tu skupinu diváků, která sice nemá přímo zájem o „internetové Voyo“, ale má zájem sledovat jeho původní obsah. Na trhu jsou odhadem tisíce zejména starších potenciálních divaček, které nevyužívají internetové streamingové služby, ale mají zájem se dostat například k novým dílům Ordinace v růžové zahradě.
Placený kanál Voyo v nabídce tradičních lineárních pay-tv operátorů by mohl být přínosem pro tuto skupinu divaček. Otázkou je, nakolik je právě tato skupina pro Novu zajímavá. Tisíce potenciálních divaček jsou určitě zajímavou cílovou skupinou. Management Novy ovšem již přemýšlí v úplně jiných řádech vzhledem k tomu, že díky přímé spolupráci s operátory už nyní oslovuje stovky tisíc potenciálních domácností, které si mohou zaplatit přímý přístup do platformy Voyo skrz svého poskytovatele placené televize nebo internetu.
K tématu: Startuje play-off NHL. Nova Sport, Nova Action a Voyo odvysílají v tomto týdnu 17 přímých přenosů
Vodafone následuje dva své největší konkurenty O2 a T-Mobile v tom, že klientům své televizní služby dává přístup k obsahu placených streamingových platforem. Právě spolupráce s velkou trojkou telekomunikačních společností může být klíčová na cestě k dalšímu růstu platformy Voyo, a k překročení deklarované milionové hranice aktivních předplatných.