Služba Telly spustila svou největší reklamní kampaň od rebrandingu
Cílem komunikace je především zvýšení povědomí o značce Telly jako o kvalitní alternativě k velkým televizním operátorům. Služba Telly cílí na všechny, kteří si chtějí užít kvalitní televizní zábavu s moderními funkcemi a klidně se při jejím sledování trochu uvolnit. Novou kampaň uvádí společnost Telly pod mottem „Dívejte se, jako by se nikdo nedíval!“.
„Jde od rebrandingu z DIGI TV na Telly před dvěma lety o naší nejsilnější kampaň. Za tu dobu jsme se soustředili na zkvalitňování námi nabízených služeb – digitalizovali jsme nákup jednotlivých balíčků, ověřovali stabilitu vysílací platformy, modernizovali uživatelské rozhraní našich aplikací, ladili obsahovou nabídku a výrazně zapracovali na péči o zákazníky – od prvotní komunikace přes odměňování ve věrnostním programu. Nyní chceme veškerou naši snahu představit široké veřejnosti,“ říká Jan Schöppel, marketingový ředitel televize Telly.
Samotnou mediální kampaň, o jejíž vizuální podobu se postarala agentura Grizzlink ve spolupráci se studiem Filmagix, spouští Telly v pondělí 21. března a bude probíhat do června. Půjde o mix televizních spotů, online inzerce a inzerce v časopisech s televizním programem. „Touto kampaní stojíme na startu dlouhodobé cesty budování značky Telly,“ dodává Jan Schöppel.
Spoty poběží v televizním vysílání i na sociálních sítích
V březnu a dubnu poběží v rámci kampaně 20sekundové televizní spoty na stanicích skupiny Prima. Během dubna bude kampaň televize Telly podporována také inzertně v tištěných TV magazínech.
Až do konce června se lidé budou s kampaní setkávat v online prostředí – včetně sociálních sítí Facebook, Instagram a TikTok – prostřednictvím několika různých reklamních sdělení. V bannerech zaměřených na sportovní fanoušky se objevuje také profesionální MMA Zápasník Jiří BJP Procházka, se kterým Telly dlouhodobě spolupracuje.
Každý nový zákazník Telly získá na první tři měsíce za cenu 250 Kč měsíčně všechny programy největšího balíčku Velký, který zahrnuje 121 televizních kanálů, z toho 76 v HD kvalitě, a běžně stojí 650 korun. Noví zákazníci, kteří ještě nejsou rozhodnuti, si mohou Telly vyzkoušet na 14 dní zdarma a bez závazků.
Televize Telly nabízí celkem tři programové balíčky: Malý balíček obsahuje 64 kanálů, z toho 36 v HD kvalitě, Střední balíček má 103 kanálů, 63 v HD a Velký balíček umožní sledovat 121 kanálů, z toho 76 v HD kvalitě.
Operátor má v nabídce i samostatný balíček Sport s prémiovými sportovními kanály Premier Sport 1, Premier Sport 2, Nova Sport 1, Nova Sport 2, Nova Sport 3 a Nova Sport 4. V balíčku je i dalších 8 sportovních stanic včetně Eurosportů, a k dispozici jsou i všechny programy České televize a jako bonus ještě kanál Comedy House HD. Sportovní balíček lze objednat samostatně za 200 korun na 14 dní, 250 korun měsíčně případně za 2500 korun na celý rok.
Služba Telly cílí na všechny, kteří si chtějí užít kvalitní televizní zábavu s moderními funkcemi a klidně se při jejím sledování trochu uvolnit. Novou kampaň uvádí společnost Telly pod mottem Dívejte se, jako by se nikdo nedíval!