Služba Telly spouští podzimní akci, navazuje na úspěšnou kampaň
Reklamní kampaň, kterou Telly nasadí kromě online prostředí také do televizního vysílání, podporuje zvýšení povědomí o značce Telly jako o kvalitní alternativě k velkým televizním operátorům. Pod svým letošním mottem Dívejte se, jako by se nikdo nedíval! cílí Telly na všechny, kteří si chtějí užít kvalitní televizní zábavu s moderními funkcemi a klidně se při jejím sledování trochu uvolnit.
Televizní operátor Telly spouští v říjnu inovovanou reklamní kampaň. Ta vychází z konceptu představeného letos na jaře s hlavním sloganem „Dívejte se, jako by se nikdo nedíval!“ Pokračování dosud největší reklamní kampaně operátora Telly bude probíhat v televizních spotech a na internetu. Cílem komunikace je, stejně jako letos na jaře, zvýšení povědomí o značce Telly jako o kvalitní alternativě k velkým televizním operátorům.Pod svým letošním mottem „Dívejte se, jako by se nikdo nedíval!“ cílí Telly na všechny, kteří si chtějí užít kvalitní televizní zábavu s moderními funkcemi a klidně se při jejím sledování trochu uvolnit.
„Podzimní kampaní navazujeme na úspěšnou jarní reklamní kampaň, ze které vycházíme i nyní. Stejné jsou i odměny pro nové i stávající klienty, včetně oblíbené akce s výrazně sníženou cenou za první tři měsíce,“ říká Jan Schöppel, marketingový ředitel Telly.
Reklamní kampaň, kterou Telly nasadí kromě online prostředí také do televizního vysílání, jako již tradičně připravila agentura Grizzlink. Počítá se s jejím nasazením také na sociálních sítích Facebook a Instagram.
Pokračování dosud největší reklamní kampaně operátora Telly bude probíhat v televizních spotech a na internetu. Cílem komunikace je, stejně jako letos na jaře, zvýšení povědomí o značce Telly jako o kvalitní alternativě k velkým televizním operátorům.
Odměna pro nové zákazníky v rámci nové kampaně zůstává stejná. Za pouhých 250 korun měsíčně získají největší balíček, který zahrnuje 121 televizních stanic, z nichž většina je vysílána v HD kvalitě. Samozřejmostí jsou pak smlouvy bez vázanosti a bez skrytých podmínek.
Stávající klienti mohou využít výhody věrnostního programu. Členem Telly klubu se může stát každý zákazník, který využívá jeden z Telly balíčků Malý, Střední, Velký nebo Sport. Členové klubu získávají dárky s logem Telly, mají slevu 20 procent na e-shopu Telly a mohou čerpat slevy u vybraných obchodních partnerů.
Společnost Telly poskytuje služby placené televize přes satelit i přes internet. Její programová nabídka vyniká především sportem. Klienti mohou za velmi příznivých podmínek sledovat nejatraktivnější sportovní události včetně fotbalové Ligy mistrů UEFA, Evropské ligy a Evropské konferenční ligy UEFA, dále německé Bundesligy, španělské La Ligy nebo italské Serie A, včetně a množství dalších soutěží.
Operátor Telly na začátku září významně rozšířil svou programovou nabídku i tím, že po čtyřech letech začal znovu šířit stanice skupiny AMC Networks International včetně programů AMC, Sport1, Sport2 nebo Spektrum TV. Dále má v nabídce prémiové a exkluzivní sportovní kanály Premier sport, a rovněž všechny čtyři kanály skupiny Nova Sport.
Odměna pro nové zákazníky v rámci nové kampaně zůstává stejná. Za pouhých 250 korun měsíčně získají největší balíček, který zahrnuje 121 televizních stanic, z nichž většina je vysílána v HD kvalitě. Samozřejmostí jsou pak smlouvy bez vázanosti a bez skrytých podmínek.
Videospot kampaně Telly – Dívejte se, jako by se nikdo nedíval
Související článek: Operátor Telly vrátil do nabídky kanály skupiny AMC včetně Sport1 a Sport2