Služba Telly má novou vánoční kampaň, nabízí půlroční slevu na oblíbené programové balíčky
Televizní operátor Telly spouští svou novou vánoční kampaň s ústředním sloganem „S Telly si nemusíte vybírat, na co koukat – můžete vidět všechno!“. Součástí kampaně jsou atraktivní slevy na dva programové balíčky, vánoční dárky či „otevření“ některých atraktivních TV stanic.
Vánoční kampaň pro Telly jako již tradičně připravila agentura Grizzlink. Kampaň byla zahájena v pondělí 27. listopadu a poběží až do konce února. Součástí nové reklamní kampaně Telly je sleva pro nové zákazníky ve výši 50 procent na dva oblíbené balíčky – Střední a Velký. Sleva platí půl roku od aktivace a například nejvíce prodávaný balíček Střední – obsahující 104 stanic, z toho 72 v HD kvalitě – mohou zákazníci získat za bezkonkurenční cenu 225 Kč měsíčně.Ke každé objednávce dostanou zákazníci pouze za cenu dopravy hned tři vánoční dárky v hodnotě 1600 korun – difuzér, retro hrnek a termolahev.
Navíc všem stávajícím zákazníkům Telly bez ohledu na zakoupený balíček zpřístupní operátor v prosinci šest atraktivních programů jako dárek. Konkrétně jde o kanály Disney Channel, Disney Jr., Film+, AMC a dvojici velmi atraktivních sportovních stanic Premier Sport 1 a Premier Sport 2.
Z nabídky si díky tomu vybere každý. V nabídce zpřístupněných kanálů jsou pohádky pro nejmenší, rodinné filmy a seriály nebo sportovní přenosy.
„Vánoce jsou dobou obdarovávání, proto jsme letos přichystali dárky pro všechny naše stávající, ale i nové zákazníky. Věříme, že každý si najde to svoje,“ říká šéf marketingu Telly Jan Schöppel.
Kampaň byla zahájena v pondělí 27. listopadu a poběží až do konce února. Součástí nové reklamní kampaně Telly je sleva pro nové zákazníky ve výši 50 procent na dva oblíbené balíčky – Střední a Velký.
Všem stávajícím zákazníkům Telly zpřístupní operátor v prosinci šest atraktivních programů jako dárek. Konkrétně jde o Disney Channel, Disney Jr., Film+, AMC, Premier Sport 1 a Premier Sport 2.