Služba T-Mobile TV překročila hranici 120 tisíc klientů
Děje se tak především díky velmi výhodným kombinovaným nabídkám, které operátor adresuje klientům svých mobilních služeb. Podle vyjádření dvou nejmenovaných abonentů, kteří si T-Mobile TV pořídili v posledních dvou měsících, jim operátor tuto službu nabídl prakticky zadarmo – přesněji řečeno, nakombinoval jim existující služby s televizí bez významného navýšení ceny.
O podobný přístup se na Slovensku pokusil i telekomunikační operátor Orange. Ten rovněž nabízel klientům své exkluzivní sportovní kanály v jednu chvíli v podstatě zadarmo. Zaplacenou částku za televizní služby jim následně vracel ve formě kreditu na mobilní služby a kredit šlo uplatnit i na předplacené karty operátora. Navzdory tomu však nezaznamenal tak výrazný růst u svých televizních služeb.
Psali jsme: DIGI TV má novou aplikaci pro mobilní zařízení s Androidem
Produkt T-Mobile TV může i nadále těžit z příznivé obchodní politiky operátora, očekává se tedy další růst. Společnost chce navíc využít průběh vypínání terestrických DVB-T vysílačů k nalákání dalších klientů na televizní nebo kombinovanou nabídku.
Klienti T-Mobile mají k dispozici kromě standardně rozšířených placených programů i některé exkluzivnější sportovní značky. Díky úzké spolupráci s DIGI CZ nabízí T-Mobile TV svým abonentům dva programy značky DIGI Sport i čistě fotbalový kanál Premier sport. Jiné exkluzivní programy pod vlastní značkou zatím společnost nenabízí. Přitom v sousedním Německu je populární produkt Magenta sport, který je dílem mateřského Telekomu.
Televizní služba od T-Mobile má oslovuje své diváky nejen prostřednictvím technologie IPTV, ale i přes satelit. Díky tomu může lépe rozložit zátěž v době nejpopulárnějších sportovních přenosů. Sázka na satelitní příjem jako doplněk k IPTV službám se ukazuje jako velmi dobrá volba v českých podmínkách.