Služba SledovaniTV zveřejnila data sledovanosti v období nouzového stavu
V říjnu, který byl ve znamení zpřísňujících se epidemiologických opatření, rostl celkový čas trávený sledováním televize mnohem rychleji než v předešlých měsících. Na konci října průměrná denní sledovanost překročila 11 hodin. V pondělí 2. listopadu byla zaznamenána vůbec nejvyšší průměrná denní sledovanost za celé období – 12 hodin a 44 minut.
Koronavirus přitáhl Čechy i Slováky k televizním obrazovkám. Dle interních údajů IPTV/OTT českého operátora SledovaniTV tráví diváci v ČR a na Slovensku podle očekávání více času před televizní obrazovkou. Zástupci operátora se podívali na přibližný čas, který jejich abonenti tráví sledováním jimi nabízených programů přes internet. Kromě české služby SledovaniTV.cz lze placené programy této platformy sledovat i na Slovensku v pod značkou SledovanieTV.sk.Zatímco ještě v srpnu měli lidé zapnutou televizi v průměru okolo 5 hodin denně, v průběhu září se tato hodnota začala zvyšovat až k 7hodinové hranici. K růstu přispělo zejména horší počasí v druhé polovině září, vliv koronaviru se projevil až v následujícím měsíci.
Reakce na volné vysílání Primy v HD: Skylink, T-Mobile TV a Telly otevřeně nesouhlasí, ostatní jsou zdrženliví
V říjnu, který byl ve znamení zpřísňujících se epidemiologických opatření, rostl průměrný denní čas sledování televize mnohem rychleji. Zatímco za září se průměrný čas sledování televize zvýšil téměř o 2 hodiny, v říjnu to bylo o více než dvojnásobek. Na konci října se jednalo o 11 hodin a 6 minut.
Růst se nezastavil ani v listopadu, jehož první týden již atakoval průměrný čas 12 hodin denně. Hned 3 dny v uvedeném týdne tuto hranici dokonce překonaly, přičemž pondělí 2. listopadu zaznamenalo vůbec nejvyšší průměrnou sledovanost za celé období – 12 hodin a 44 minut.
Rostl také počet aktivních zařízení, na kterých uživatelé televizní vysílání sledovali. Za pouhý měsíc mezi zářím a říjnem se sledovaná hodnota denně aktivních zařízení zvedla o 42 %. Sledovanost roste zejména zpravodajským, dětským a filmovým kanálům, stejně tak vzrostlo využívání služby na mobilních zařízeních.
Růst se nezastavil ani v listopadu, jehož první týden již atakoval průměrný čas 12 hodin denně. Hned 3 dny v uvedeném týdne tuto hranici dokonce překonaly, přičemž pondělí 2. listopadu zaznamenalo vůbec nejvyšší průměrnou sledovanost za celé období – 12 hodin a 44 minut.