Služba Paramount+ vstoupila do Británie. Počty předplatitelů navýší díky partnerství se SKY UK
Úspěch služby na klíčovém evropském trhu je v podstatě zaručen. Klienti placené televize SKY UK budou mít k dispozici placený přístup k platformě Paramount+ přímo v ceně svého balíčku placené televize. Tímto způsobem může Paramount+ okamžitě vykázat až miliony nových klientů, díky čemuž bude služba úspěšná bez ohledu na to, kolik nových lidí si ji skutečně předplatí.
Streamingová platforma Paramount+ dorazila do Velké Británie. Vedení stejnojmenné mediální skupiny dělá maximum pro úspěch nového produktu právě na tomto trhu, o čemž svědčí i zahajovací ceremoniál plný hereckých a kulturních hvězd. Streamingová služba poutá na hvězdy svých filmů a seriálů. Na zahajovacím večírku v Londýně byli vidět například Kevin Costner, Silvester Stallone, Michelle Pfeiffer nebo Faith Hill.Úspěch služby na klíčovém evropském trhu je v podstatě zaručen. Paramount+ totiž navázal strategické partnerství se skupinou Comcast, která vlastní největší britskou a zároveň i největší evropskou pay-tv službu SKY. A právě předplatitelé Sky UK a většinového programového balíčku SKY Cinema budou mít k dispozici placený přístup k platformě Paramount+ přímo v ceně programového balíčku Sky bez dalších příplatků. Plný přístup k Paramount+ tedy dostanou víceméně zadarmo.
Tímto způsobem může Paramount+ okamžitě vykázat až miliony nových klientů, díky čemuž bude služba úspěšná bez ohledu na to, kolik nových lidí si ji skutečně předplatí. Na druhou stranu je potřeba poznamenat, že obsah Paramount+ je velmi rozmanitý a může svou kvalitou přirozeně oslovit další miliony klientů. Partnerství se SKY v rámci Evropy je však klíčové pro průnik této značky na další trhy. Stejný model totiž Paramount využije i v Itálii, Německu a Rakousku, kam hodlá expandovat ještě v průběhu letošního roku.
Služba Paramount+ vznikla 1. března 2021 po relaunchi a změně názvu původně americké streamingové platformy CBS All Access. Pod novou značkou kombinuje obsah mediálních skupin CBS a Viacom, které nyní fungují v rámci sloučené společnosti. Společný název ViacomCBS byl však v únoru letošního roku 2022 nahrazen značkou Paramount s cílem zviditelnit klíčový produkt, tedy globální streamingovou službu Paramount+.
Související článek: Název Paramount už zastřešuje veškeré značky a mediální aktivity americké skupiny ViacomCBS
Doporučená analýza: Svět streamingu – Disney+ konečně v ČR. Uspěje v konkurenci Voyo, HBO Max a Netflixu?