Služba Paramount+ s přírůstkem 30 procent nových klientů
Paramount+ těží především z partnerství jeho mateřské společnosti ViacomCBS s operátory placené televize a mobilními operátory. Díky tomu může výrazně růst především na domovském americkém trhu. Společnost ViacomCBS je totiž velmi významným programmerem, tedy dodavatelem obsahových programů pro placenou televizi. Provozuje desítky placených kanálů včetně i u nás známých značek typu Nickelodeon, Comedy Central nebo MTV.
Na americkém trhu jsou tyto značky mezi operátory velmi žádané. Je přirozené, že licenční smlouvy týkající se šíření těchto programů mají omezenou platnost, a přibližně jednou za dva roky je potřeba jednat o jejich prodloužení. Zástupci Viacomu mohou tato jednání využít k protlačení platformy Paramount+ postupně u všech operátorů. Pokud některý z operátorů umožní svým klientům automatický přístup ke službě Paramount+, znamená to pokaždé významný přírůstek reálných klientů pro tuto platformu.
V rámci zmíněné strategie se zrodila i dohoda Paramount+ a americké části operátora T-Mobile, která zahrnuje roční přístup k videotéce Paramount+ zdarma pro všechny klienty televizních služeb T-Mobile v USA. Pokud by se tento přístup rozšířil i na netelevizní klienty T-Mobile, znamenalo by to, že produkty od Paramount+ bude využívat přes 100 milionů lidí.
Paramount+ těží především z partnerství jeho mateřské společnosti ViacomCBS s operátory placené televize a mobilními operátory. Díky tomu může výrazně růst především na domovském americkém trhu. Společnost ViacomCBS je totiž velmi významným programmerem, tedy dodavatelem obsahových programů pro placenou televizi.