Služba Paramount+ má 36 milionů abonentů, za měsíc získala 6 milionů
První kvartál 2021 byl úspěšný pro streamingovou službu Paramount+. Navzdory tomu, že uvedení nové značky na trh proběhlo globálně až 5. března, nová značka získala v průběhu 26 dnů celkem 6 milionů nových abonentů. Nyní má celkem 36 milionů uživatelů, většinu však převzala ještě od původní služby CBS All Access.
Paramount Plus je odpovědí mediální skupiny ViacomCBS na úspěch Netflixu, Disney+ a dalších globálních streamingových služeb. Služba integruje veškerý obsah produkovaný značkami CBS, Comedy Central, Showtime, MTV a Nickelodeon. Dále nabízí přístup k bohaté filmotéce hollywoodského studia Paramount Pictures. Hlavním přínosem nové značky by však mělo být výrazné rozšíření původní produkce čistě pro platící publikum na internetu.
Měsíční předplatné Paramount+ začíná na necelých 5 dolarech, ovšem jde o verzi s vkládáním reklam do pořadů. Pokud budete chtít streaming bez vložených reklam, připravte si minimálně dvakrát tolik. Cena za roční předplatné by neměla přesáhnout průměr 10 dolarů měsíčně.
Skupina ViacomCBS provozuje i bezplatnou streamingovou službu Pluto TV, kterou vystavěla výhradně na příjmech z reklamy. Podle posledních zveřejněných údajů má tato služba přibližně 50 milionů aktivních měsíčních uživatelů.
K tématu: Globální videostreaming na vzestupu. Paramount+ se pokusí konkurovat největším hráčům