Služba O2 TV představí novou platformu a nové set-top-boxy
Největším přínosem nového technologického řešení by měla být stabilita. Služba O2 TV se totiž v posledním letech potýkala s řadou menších výpadků, na které si stěžovali klienti především na sociálních sítích. Zákaznická báze nyní čítá přes 529 tisíc aktivních klientů. Po postupném přechodu na nové technologické řešení by se měla výrazně zlepšit dostupnost služby i v klíčových časech, kdy se očekává největší zájem diváků – tedy v průběhu přenosů Ligy mistrů, významných zápasů Fortuna ligy nebo MS v hokeji.
Vedení O2 TV avizuje v nové éře uživatelsky příjemnější ovládání, nové funkce i nejlepší obsah na trhu. Operátor plánuje na novou platformu převést postupně celou bázi svých zákazníků. „Díky nové platformě nabídneme divákům například nové, přehledné a uživatelsky přívětivé televizní rozhraní s možností vytvářet profily pro jednotlivé členy domácnosti nebo ještě lepší třídění obsahu a rychlejší přepínání,“ vysvětluje Dana Tomášková, ředitelka O2 TV a digitálních služeb ve skupině O2.
„Zákazníci si budou moct pořídit také moderní set-top box a dočkat by se měli i majitelé většiny chytrých zařízení, pro které bude televize nově dostupná,“ dodává Tomášková.
Po postupném přechodu na nové technologické řešení by se měla výrazně zlepšit dostupnost služby i v klíčových časech, kdy se očekává největší zájem diváků – tedy v průběhu přenosů Ligy mistrů, významných zápasů Fortuna ligy nebo MS v hokeji.
Největší technologická změna za posledních 8 let
O2 TV letos projde největší technologickou změnou od roku 2013. Tehdy operátor představil jako první na trhu novou platformu s funkcí Zpětné zhlédnutí. „Tentokrát je před námi mnohem větší výzva. Na nové technologické řešení budeme převádět více než půl milionu zákazníků,“ komentuje situaci Josef Dočkal, produktový a technický ředitel O2 TV.
Dodavatelem nové platformy pro O2 je společnost CETIN a.s., která rovněž patří skupině PPF. Ta bude nově nabízet poskytovatelům televizního vysílání napříč globálním trhem stabilní robustní platformu, kterou je možné modulárně upravovat na míru pro potřeby jednotlivých operátorů.
Samotný přechod všech zákazníků na novou platformu bude probíhat postupně během několika měsíců v druhé polovině roku. „Uděláme maximum pro rychlý a bezproblémový přechod na novou O2 TV. O termínu i samotném průběhu akce budeme každého zákazníka včas informovat,“ vysvětluje Josef Dočkal.
Nová O2 TV bude dostupná pouze pro zákazníky novějších tarifů, které operátor označuje jako O2 TV Bronzová, Stříbrná a Zlatá. Majitele starších tarifů M, L a XL bude společnost postupně převádět na tarify nové, které jsou již bez závazku.
Samotný přechod všech zákazníků na novou platformu bude probíhat postupně během několika měsíců v druhé polovině roku. O termínu i samotném průběhu akce bude společnost každého zákazníka informovat individuálně.