Pay-tv operátor O2 TV hlásí překročení hranice 300 tisíc klientů
Za nárůstem počtu zákazníků stojí podle operátora především tarifní balíčky O2 Spolu, které obsahují i nabídku televizních programů. Dalším impulzem pro diváky bylo i zavedení samostatného sportovního balíčku O2 TV Sport Pack, který obsahuje nejžádanější sportovní programy od O2 za cenu 199 Kč měsíčně.
Psali jsme: Premiéra Tipsport extraligy na O2 TV: první přenos se neobešel bez chyb
O2 v tiskové zprávě zmínila i celkový počet zařízení, které se připojují k jejímu obsahu – mělo by jít o 673 tisíc zařízení. V této hodnotě jsou zahrnuty jak set-top-boxy, tak webové, mobilní nebo konzolové aplikace. V jedné domácnosti tak může být i několik zařízení, které může divák střídat nebo sledovat jen občasně.
To se projevuje zejména u nejatraktivnějších sportovních přenosů, kde má divák k dispozici několik zápasů na různých kanálech. O2 pro tyto doplňkové programy používá pojem multidimenze. Řada diváků může mezi jednotlivými přenosy přepínat nebo si je zobrazit na jedné obrazovce vedle sebe. Ovšem část diváků může ke sledování sportovních přenosů využít několik zařízení současně, což je pohodlnější než přepínání v multidimenzi.
„Počet zákazníků našich tradičních měsíčních tarifů O2 TV se v posledních třech měsících zvýšil o více než 20 tisíc, což je stejně jako za předchozí tři čtvrtletí. (…) Naši zákazníci mají nadále zájem o tarifní balíčky O2 Spolu a také o novou produktovou řadu mobilních tarifů O2 Data s výrazně vyšším datovým objemem,“ komentuje výsledky předseda představenstva a generální ředitel O2 Czech Republic Jindřich Fremuth.
Sledování sportu přes hybridní TV aplikaci se nevyplatí: O2 TV vyčlenila sportovní programy do samostatného balíčku, čímž znevýhodnila předplatné HbbTV