Služba Disney+ by měla být ve střední Evropě úspěšná, konkrétní čísla však neprozradí
Publikováno 30. 6. 2022
0
Streamingová služba Disney+ má za sebou úspěšný start z poloviny června, kdy v regionu střední Evropy přilákala až několik milionů diváků. Za velkou část však vděčí polskému trhu, kde má sjednanou spolupráci s operátorem Polsat. Konkrétní hodnoty v jednotlivých zemích nezveřejňuje, ovšem v západních médiích se lze dočíst různá prohlášení o historickém úspěchu. Jiná vyjádření než ta o „historickém úspěchu“ nebo „výrazném překonání prvotních očekávání“ však od oficiálních představitelů společnosti zřejmě ani nelze čekat.
Z dosud zveřejněných informací je nejzajímavější snad ta, že Disney zatím nehodlá nabízet levnější předplatné dotované z reklamy. Tuto možnost nabídne svým klientům ve Spojených státech, tedy na domovském a vysoce konkurenčním trhu. Na jiných trzích však zatím levnější balíčky nezvažuje.
Konkurenční Netflix je už v tomto směru dál, jelikož jeho růst se v předchozím kvartále zastavil. Proto hledá další možnosti k přilákání nových diváků i za cenu nižšího předplatného s reklamou. Podrobnosti však zatím operátor neuvedl. Rovněž zatím není pravděpodobné dříve deklarované omezení sdílení hesel vzhledem k tomu, že pilotní fáze v některých zemích prý nedopadla dobře.
Doporučená analýza: Svět streamingu – Disney+ konečně v ČR. Uspěje v konkurenci Voyo, HBO Max a Netflixu?