Skupina Warner Bros. Discovery představila možnosti personalizace přenosů z Olympiády
Olympiáda startuje už za několik dní. Slavnostní ceremoniál proběhne v pátek 26. července od 19:30 hodin. Skupina WBD na svých streamovacích platformách v Evropě během 19 dnů olympijských her nabídne všech 10 500 sportovců, 762 sportovních utkání, 329 medailových událostí a 3 800 hodin živých přenosů.
WBD před Letními olympijskými hrami v Paříži 2024 vylepšila své streamovací platformy o nové funkce. V nabídce bude například časová osa se záchytnými body pro zobrazení zásadních okamžiků u vybraných disciplín. K dispozici je zaměření na lokálně relevantní příběhy, dále personalizované watch listy nebo upozornění na zlaté medaile.
Poslední Letní olympijské hry v Tokiu 2020 ještě v rámci samostatné skupiny Discovery trhaly divácké rekordy. V televizi a přes digitální kanály je sledovalo přes 175 milionů lidí, což je třináctkrát více než v případě Zimních olympijských her v Pchjongčchangu 2018. Téměř 200 milionů diváků hry navíc sledovalo prostřednictvím partnerských vysílatelů, s nimiž měla Discovery uzavřena podlicenční ujednání. Mimo jiné šlo o 45 evropských národních televizních společností včetně České televize.
„Náš přístup je zaměřen přímo na spotřebitele. Teď máme před sebou největší sportovní spektákl roku a prostřednictvím platformy Max jej nabídneme ještě více fanouškům než kdy dříve. Díky možnosti reagovat na osobní preference diváka můžu s jistotou říct, že sledování olympiády ještě nikdy nebylo tak personalizovaným zážitkem,“ říká Scott Young, seniorní viceprezident pro obsah, produkci a obchodní operace ve společnosti WBD Sports Europe.
Podívejte se na fotografie: Warner Bros Discovery odhaluje olympijský program a studio