Prima Group hlásí průměrný nárůst jak v širší cílové skupině 15+ tak i v v mladší cílovce 15-54 let. Podle mediálního oddělení Primy stojí za růstem především žánrové očištění kanálu Prima LOVE i uvedení nového kanálu Prima KRIMI.
Prima u diváků ve věku 15-54 let ročně vzrostla o 1,93 procentního bodu na hodnotu 23,22 %. V tomto případě rovněž jde o podíl na publiku a nikoliv o absolutní sledovanost.
Historicky nejsledovanějším pořadem na Primě se v loňském stala prezidentská debata – Česko hledá prezidenta, kterou sledovalo 2,24 mil. diváků v cílové skupině 15+. V tomto případě šlo o podíl na publiku 47,37 %. Mezi filmy zabodovala premiéra rodinné komedie Špunti na vodě, kterou si před letními prázdninami nenechalo ujít 1,2 mil. diváků (share 29,43 %). Nejsledovanějším primáckým seriálem se stala třetí série Poldy, kterou průměrně sledoval milion diváků (share 24,06 %). Ve všech případech jde o údaje zahrnující širší cílovou skupinu 15+.
Historicky nejsledovanějším pořadem na Primě se v loňském stala prezidentská debata – Česko hledá prezidenta, kterou sledovalo 2,24 mil. diváků v cílové skupině 15+. V tomto případě šlo o podíl na publiku 47,37 %.