Skupina Prima loni rostla nejvíc, hlavní kanál Novy je stále sledovanější
Zatímco Nova počítá své výsledky podle užší cílové skupiny diváků 15-54 let, Prima zveřejnila hodnoty za všechny diváky starší 15 let. Při pohledu na výsledná data ovšem nejvíc zaujme podíl hlavního kanálu skupiny Nova, který je dlouhodobě vyšší než podíl všech kanálů skupiny Prima.
Za tento obdivuhodný výsledek vděčí Nova obrovské síle své značky, která v loňském roce oslavila 25 let na trhu. Kromě toho však Nova dokázala vytvořit několik stabilních pilířů svého denního programu, které Prima dlouhodobě nemůže překonat. Jde především o denní seriál Ulice, další dlouhodobý seriál Ordinace v růžové zahradě a samozřejmě hlavní zpravodajskou relaci Televizní noviny.
Obě televizní skupiny zveřejňují sledovanost svých stanic v tiskových zprávách poměrně selektivně. Z dostupných údajů lze vyčíst alespoň to, že z tematických stanic diváky nejvíce oslovují ty značky, které vysílají nejdéle.
Prima z pozice komerční dvojky rovněž významně investuje nejen do původní produkce, ale především do širšího programového portfolia, které čítá až šest unikátních neplacených programů (program Prima Comedy Central není přímo produktem FTV Prima). Nova v neplaceném vysílání má o jednu unikátní stanici méně.
Obě televizní skupiny zveřejňují sledovanost svých stanic v tiskových zprávách poměrně selektivně. Z dostupných údajů lze vyčíst alespoň to, že z tematických stanic diváky nejvíce oslovují ty značky, které vysílají nejdéle. Například filmový a seriálový kanál Nova Cinema má 2,5krát vyšší podíl než program Nova 2 a takřka třikrát vyšší podíl než Nova Action.
Z tematických stanic Primy vykazuje nejlepší podíl na publiku program Prima COOL a překvapivě i kanál Prima KRIMI. Až po něm následuje filmový a seriálový Prima MAX a dokumentární Prima ZOOM.