Skupina AMC ve světě testuje levnější variantu streamingové platformy, u nás spoléhá na tradiční distribuci
Cílem skupiny AMC je získat určité finanční prostředky od diváků, kteří preferují bezplatné streamingové platformy. Vedení v USA věří, že diváci budou ochotni zaplatit symbolický měsíční poplatek, za nějž získají nejen přístup do videotéky, ale především možnost sledovat všechny lineární programy této skupiny v rámci USA. AMC v Severní Americe provozuje celkem 7 lineárních programů. Diváci tedy mohou sledovat kanály Sundance TV, Sundance Now, IFC, IFC Films Unlimited, Shudder, BBC America a samozřejmě kanál pod značkou AMC.
Na českém trhu se zatím skupina AMC neodhodlala ke spuštění své vlastní streamingové platformy. I nadále tak spoléhá především na spolupráci s tradičními operátory placené televize. K propagaci svých placených programů využívá i volné terestrické vysílání, kde lze sledovat kanál Spektrum Home, jenž kombinuje obsah i z dalších stanic AMC.
Skupina AMC slibuje, že divák uvidí méně než pět minut reklam v průběhu jedné hodiny. Cena balíčku bude o více než 50 procent nižší než u standardního balíčku bez reklamy.