Přenos Formule 1 na YouTube byl i nebyl úspěšný
Přes YouTube bylo možné sledovat německou velkou cenu kromě samotného Německa i ve Švýcarsku, Belgii, Nizozemii, v Norsku, ve Švédsku a v Dánsku. Zároveň jste mohli vidět vše podstatné i v tradiční lineární televizi – na českém trhu prostřednictvím programů Sport1 a Sport2 a v rámci Evropy ve vysílání RTL.
Pořadatelé ve spolupráci s YouTube informovali, že hlavní závod Formule 1 sledovalo prostřednictvím YouTube celkem 1,7 mil. diváků, resp. zhlédnutí. To není mnoho vzhledem k tomu, že přenos byl touto cestou dostupný v celkem sedmi evropských zemích. Přibližně jedna třetina diváků sledovala přenos na mobilních telefonech a tabletech.
Celkem 31 procent sledujících bylo mladších 25 let a až 68 procent diváků nebylo starších 35 let. Pořadatelé se snaží prostřednictvím pozitivní PR navodit dojem úspěchu. K tomu však bylo potřeba poměrně dost kreativity. YouTube kanál sice v průběhu týdne, kdy se závod uskutečnil, zaznamenal celkem 41 milionů zhlédnutí (přístupů) a 10,5 mil. „unikátních diváků“. Ovšem samotný živý přenos už tak velký úspěch neměl.
Přes YouTube bylo možné sledovat německou velkou cenu kromě samotného Německa i ve Švýcarsku, Belgii, Nizozemii, v Norsku, ve Švédsku a v Dánsku. Zároveň jste mohli vidět vše podstatné i v tradiční lineární televizi – na českém trhu prostřednictvím programů Sport1 a Sport2 a v rámci Evropy ve vysílání RTL.
Psali jsme: Britští diváci si za přenosy Premier league připlatí. Sportovní bary je budou mít zdarma