Pokles investicí do TV reklamy v roce 2020 nemusí být tak závratný jak se očekávalo
Globální hodnota sice vyznívá poměrně optimisticky, nemůže však přesně odzrkadlit situaci v jednotlivých regionech. Ve střední a východní Evropě může být pokles mnohem výraznější a zdejší komerční televize se s tím budou muset vypořádat.

Ilustrační fotografie – prezentační foto k televizi Samsung Q900R z oficiálního webu značky Samsung.com
Odhadovaný pokles ve výši 17,6 % přitom vůbec nezohledňuje investice do politické reklamy v souvislosti s listopadovou volbou prezidenta USA. Toto období patří k nejatraktivnějším pro tamní komerční televize. Výsledná cifra vyjadřující pokles investic tak bude patrně nižší než se odhaduje.
Pokud bude pokračovat vlna uvolňování současných omezení, lze počítat s výrazným růstem investic do televizní reklamy už od září letošního roku.
Globální hodnota sice vyznívá poměrně optimisticky, nemůže však přesně odzrkadlit situaci v jednotlivých regionech. Ve střední a východní Evropě může být pokles mnohem výraznější a zdejší komerční televize se s tím budou muset vypořádat. Konkrétní reálné hodnoty možného poklesu však nelze spolehlivě předpovědět. Není totiž jasné, jak se v dalších měsících vyvine situace ohledně koronaviru a zda náhodou nenastane nová fáze, která by si vyžádala další omezení podnikatelů. To vše ukáže až čas.
Pokud však bude pokračovat vlna uvolňování současných omezení, lze počítat s výrazným růstem investic do televizní reklamy už od září letošního roku. Další informace jsou k dispozici v angličtině na webu Advanced Television.
Doporučujeme: 5G sítě mohou výrazně zjednodušit přenášení živých událostí a sportovních přenosů