Podzimní kampaň Telly: Velký balíček za výrazně zvýhodněnou cenu
Součástí Velkého programového balíčku jsou všechny programy v nabídce Telly včetně prémiových sportovních stanic Premier sport 1, Premier sport 2, Nova sport 3 a Nova sport 4. Dále mají diváci k dispozici i prémiové filmové kanály Cinemax. Jediné příplatkové televize, které nejsou zahrnuty v této nabídce jsou kanály HBO.
Doporučujeme: Odstartovala Liga mistrů a další soutěže UEFA. Rychlý přehled, kde co uvidíte
Podzimní kampaní chce televizní operátor oslovit potenciální zákazníky především na internetu a sociálních sítích. Za strategickým konceptem a produkcí kampaně stojí agentura Grizzlink, se kterou televize Telly spolupracovala již v minulosti.
Televize Telly celkem nabízí tři balíčky: Malý balíček obsahuje 63 kanálů, z toho 35 v HD kvalitě, Střední balíček má 102 kanálů, 60 v HD a Velký balíček obsahuje 121 kanálů, z toho 74 v HD kvalitě. Dlouhodobě se nejvíce prodává balíček Střední, který nově obsahuje i kanály Nova Sport 3 a 4. Zákazníci tak mohou s tímto balíčkem nově sledovat Ligu mistrů UEFA nebo nejpopulárnější evropské fotbalové ligy.
„Novým sloganem podzimní kampaně chceme akcentovat, že díky stabilnímu signálu, HD kanálům a sedmidennímu archivu nepřijdou diváci o žádný pořad či sportovní přenos, navíc v nejvyšší dostupné přenosové kvalitě,“ říká ředitel marketingu Telly Jan Schöppel.
V rámci podzimní kampaně dostanou všichni noví zákazníci Velký balíček za výrazně zvýhodněnou cenu 200 korun na první tři měsíce. Ve výsledku tak lze získat takřka kompletní programovou nabídku za velmi výhodných podmínek za celkovou roční cenu 6000 korun, což vychází v průměru na 500 korun měsíčně.