Platforma Disney+ spouští levnější balíček s reklamou, zatím jen v USA
Levnější měsíční předplatné podporované reklamou vyjde na 7,99 dolarů měsíčně bez daně z prodeje, která se v USA účtuje zvlášť. Prémiové předplatné bez reklam bude k mání za 10,99 dolarů měsíčně. Diváci ochotni sledovat reklamu tak ušetří přibližně 28 procent z ceny prémiového produktu. Disney může díky tomuto kroku uspokojit obří poptávku potenciálních reklamních klientů, jelikož o oslovení publika touto cestou projevilo zájem přibližně 100 významných agentur nebo individuálních větších společností.
Hlavním motivem spuštění levnějšího reklamního balíčku je snaha výrazně omezit přechodný pokles platících klientů, který se dostavuje v důsledku přesycenosti globálního streamingového trhu. Spotřebitelé – v tomto případě diváci – v předešlých letech streamovali především obsah na Netflixu, kde byla k dispozici tvorba všech důležitých studií, včetně značek konglomerátu Disney. Trh se však posunul směrem k větší konkurenci, což mělo za následek, že uživatelé dnes musí stejný obsah hledat u několika poskytovatelů, a musí kvůli tomu platit několik předplatných zároveň.
Část předplatitelů je ochotna platit i 4 a více různých účtů, jemomže jiná část lidí se spokojí s jedním nebo dvěma předplatnými, které pravidelně střídá.
Disney+ a další hráči na streamingovém trhu doufají, že díky zavedení levnějšího předplatného jim může část váhajících diváků zůstat i v době, kdy by jinak za platformu neplatili.
Související článek: Které služby si lidé rádi odpustí? Placenou televizi chce zrušit méně lidí než placený streaming
Hlavním motivem spuštění levnějšího reklamního balíčku je snaha výrazně omezit přechodný pokles platících klientů, který se dostavuje v důsledku přesycenosti globálního streamingového trhu. Disney+ a další hráči na streamingovém trhu doufají, že díky zavedení levnějšího předplatného jim může část váhajících diváků zůstat i v době, kdy by jinak za platformu neplatili.