Platforma DAZN hodlá udržet pozornost diváků i jinak než skrz prémiové sportovní přenosy
Značka DAZN v mnoha zemích naráží na praktické limity svého zaměření na prémiový sportovní obsah. Diváci sice sledují její atraktivní sportovní přenosy, ovšem zatím nemají důvod sledovat doplňkové pořady, což jsou obvykle sportovní klipy a střihové magazíny. Rovněž záznamy sportovních akcí v archivu nemají pro diváka tak výraznou hodnotu, aby se k nim opakovaně vracel.
Vedení streamingové plaformy hledá cesty, jak udržet pozornost diváka i v době, kdy se nehraje žádný velký sportovní zápas. Prozatím jedinou realistickou cestou jsou živé sportovní talkshows po vzoru amerických sportovních televizí. Ty si však vyžadují nejen poměrně výrazné investice, ale především určitou delší dobu než je diváci začnou vnímat a vyžadovat. I nové sportovní debaty nebo analytické magazíny potřebují určitý čas, aby získaly svou prestiž.
Streamingová platforma DAZN se na většině trhů soustřeďuje na nákup těch nejžádanějších sportovních přenosů. Ve většině zemí, kde působí, se snaží získat výsadní postavení toho, kdo vysílá tamní domácí fotbalové soutěže. V Německu tímto způsobem získala významnou část vysílacích práv k fotbalové Bundeslize, a praticky všechna práva ke klubovým soutěžím UEFA včetně Ligy mistrů. V Itálii vysílá DAZN exluzivně všechny zápasy Serie A.
Služba má ovšem problémy se svou pozicí na britském trhu, kde se jí prozatím nedaří získat nejžádanější práva. Skupina DAZN proto usilovala o koupi sportovní televize BT Sport, nebyla však úspěšná.
Vedení streamingové plaformy hledá cesty, jak udržet pozornost diváka i v době, kdy se nehraje žádný velký sportovní zápas. Prozatím jedinou realistickou cestou jsou živé sportovní talkshows po vzoru amerických sportovních televizí. Ty si však vyžadují nejen poměrně výrazné investice, ale především čas, aby získaly svou prestiž.