Operátor Telly odstartoval podzimní kampaň, nabízí balíčky s výraznou slevou
Provozovatel placené televizní služby Telly spustil ve středu 20. září svou tradiční podzimní kampaň. Letošní je postavena na sloganu „S Telly vám už žádný pořad neuteče“. Součástí nabídky je výrazná sleva pro nové zákazníky, kde lze získat Velký balíček za cenu toho nejmenšího, a k tomu kanály HBO a streamingovou službu HBO Max na první měsíc zdarma.
Operátor v kampani zdůrazňuje klíčovou vlastnost internetové placené televize, která umožňuje zpětné zhlédnutí. Divák v dnešní době nemusí televizní pořady sledovat v době vysílání ale může si je přehrát kdykoliv má čas.
Součástí kampaně je nabídka, kdy noví zákazníci získají Velký balíček na tři měsíce za cenu Malého balíčku, tedy v ceně 250 korun. Celková úspora za tři měsíce tedy činí 1200 korun. Klienti na první měsíc navíc získají balíček tří kanálů HBO včetně streamingové služby HBO Max zdarma.
Reklamní kampaň jako již tradičně připravila agentura Grizzlink. Počítá se s jejím nasazením v rámci internetových stránek a na sociálních sítích Facebook a Instagram.
Součástí kampaně je nabídka, kdy noví zákazníci získají Velký balíček na tři měsíce za cenu Malého balíčku, tedy v ceně 250 korun. Celková úspora za tři měsíce tedy činí 1200 korun. Klienti na první měsíc navíc získají balíček tří kanálů HBO včetně streamingové služby HBO Max zdarma.