Oneplay pokračuje v kampani: nové outdoorové plochy, obsahové spoty i spoty v rádiu

Logo služby OnePlay. Zdroj: TV Nova a O2 TV
Marketingová kampaň ke spuštění nové služby Oneplay vstupuje do další fáze. Po uvedení brandových TV spotů, masivní přítomnosti v digitálních kanálech a venkovní reklamě přichází další vlny komunikace – nové vizuály na bigboardech, contentové spoty k vybraným pořadům a rádio. Tyto formáty rozšiřují koncept kampaně, která staví na motivu výtahu do vyšších pater zábavy a sportu.
Od 1. dubna se kampaň k nové streamingové a televizní službě Oneplay rozšiřuje o nové tři bigboardové vizuály po celé České republice, které navazují na předchozí outdoorové formáty. Spojuje je motiv výtahu. Na prvním vizuálu je Oskar Hes jako Král Šumavy, na druhém moderátorka Zorka Hejdová a na třetím Petr Čech na pozadí sportovního stadionu.
Andrej Slaninka, Brand Manager Oneplay: „Další fází brandové kampaně chceme i nadále podpořit probíhající migraci zákazníků, zejména z O2 TV, a zároveň posilovat povědomí o značce, která vznikla teprve nedávno.“

Ukázka polepu s motivem seriálu Král Šumavy v přestupní stanici pražského metra Florenc. Foto: TV Nova
Tato fáze kampaně má podpořit probíhající migraci zákazníků, zejména z O2 TV
Zároveň byly do kampaně zařazeny nové contentové spoty, které představují vybrané vlajkové tituly Oneplay. Diváci se mohou těšit na spoty k Formuli 1, hokeji, fotbalu a reality show Survivor.
„Další fází brandové kampaně chceme i nadále podpořit probíhající migraci zákazníků, zejména z O2 TV, a zároveň posilovat povědomí o značce, která vznikla teprve nedávno. Kromě úvodní kampaně rozšiřujeme komunikaci o obsahové spoty zaměřené na konkrétní pořady, které lépe představují klíčový obsah Oneplay a ukazují, jak pestrou nabídku služba přináší,“ doplňuje Andrej Slaninka, Brand Manager Oneplay.
Kampaň Oneplay, která odstartovala 25. února, pokračuje v několika vlnách a je přítomná napříč všemi klíčovými médii – v televizi, rádiu, tisku, online, sociálních sítích i outdooru. Nové bigboardy, rádiové a contentové spoty jsou nyní spolu s brandovým polepem metra hlavními pilíři vizuální komunikace Oneplay.