Detektivní seriál Specialisté v pondělí večer zaujal čtvrtinu diváků požadované cílové skupíny u televizních obrazovek. Kuchařská show MasterChef Česko překročila podíl 27 procent a sobotní show Tvoje tvář má známý hlas překročilal 30 procent diváků u obrazovek.
Televizní skupina Nova v pravidelném pondělním newsletteru vyzdvihuje úspěch svých pravidelných formátů, kteřé lákají diváky i v letošní podzimní sezóně. Když si odmyslíme nejsledovanější pravidelné formáty Televizní noviny nebo seriál Ulice, u sezónní tvorby se dobře daří zábavné show Tvoje tvář má známý hlas, kuchařské soutěži MasterChef Česko i výborně zpracované původní kriminálce Specialisté.
Detektivní seriál Specialisté v pondělí večer zaujal 25,18 % diváků cílové skupíny 15-54 let u televizních obrazovek. Kuchařská show MasterChef Česko oslovila 27,23 % diváků ve stejné cílové skupině. Ve středu se dařilo reality show Výměna manželek s 29,44% podílem na sledovanosti a také nové řadě docu-reality Malé lásky, která dosáhla podíl 28,61 %.
Zajímavost: Tradiční konzumace TV obsahu stále dominuje. Dokládá to osud BBC Three
Atmosféra: Vánoční programy v Británii začnou vysílat už ve druhé polovině září
Úspěch zaznamenala v sobotu sedmá řada zábavné show Tvoje tvář má známý hlas. Druhý díl zhlédlo 31,66 procent diváků u obrazovek. Ve všech případech jde o veličinu share, tedy podíl na sledovanosti ve skupině diváků 15-54 let.
Z filmů podle očekávání bodovala komedie Babovřesky v neděli večer. Za zmínku stojí i sledovanost seriálu Teorie velkého třesku, který získal svou popularitu díky stanici Prima COOL, ovšem daří se mu i na Nova 2.
Zdrojem dat je elektronické měření sledovanosti ATO – Nielsen Admosphere, data jsou platná ke dni 14.9.2020, novinářům je poskytlo tiskové oddělení TV Nova.
Programové plány: Nova na podzim 2020 – Tvoje tvář, Specialisté, chybí však Mise nový domov
Podzim 2020 na TV Nova - začátky vysílání pořadů
- 17.8: Ulice
- 25.8: MasterChef Česko
- 26.8: Výměna manželek
- 26.8: Malé lásky
- 27.8: Ordinace v růžové zahradě
- 31.8: Specialisté
- 05.9: Tvoje tvář má známý hlas
Komentář programové ředitelky skupiny Nova
„Skupina Nova si drží pozici lídra televizního trhu. V cílové skupině 15–54 jsme v prvním pololetí 2020 v prime-time dosáhli 36% podílu sledovanosti a každý den oslovíme téměř 4,7 milionu diváků starších čtyř let.V porovnání s nejbližším komerčním konkurentem udržujeme výrazné vedení. V podzimní sezóně budeme pokračovats dlouhodobě úspěšnými seriály i pořady,prvotřídním zpravodajským servisem a novými televizní formáty,“ říká Alex Ruzek, ředitelka sekce programu skupiny Nova.