Nova už po xté reprízuje Comeback. Mnoho dílů se i tak probojuje do TOP 5
Tento povedený sitcom se pro Novu stal programovou jistotou, kdykoliv je potřeba vyplnit určitý prostor v hlavním vysílacím čase. Z pohledu nejsledovanější komerční televize jde o podobný trhák, jakým byl pro slovenskou Markízu rovněž její původní sitcom Susedia.
Původní český sitcom Comeback s Tomášem Matonohou, Martinem Dejdarem a Kristýnou Leichtovou v hlavních rolích neustále přináší televizi Nova poměrně slušnou sledovanost, navzdory tomu, že poslední díl byl uveden už před 10 lety. Nova však i poslední dobou nasazuje dva díly za sebou minimálně dvakrát týdně a sledovanost běžně přesahuje 200, 400 i 500 tisíc diváků za jednotlivé díly podle cílové skupiny.Momentálně se Comeback vysílá vždy v úterý a středu večer po dvou dílech, vždy mezi 21:30-21:45. Sledovanost v posledních dvou týdnech v cílové skupině diváků 15-54 let činila v průměru 256 tisíc diváků, nejvyšší byla v úterý 24. srpna na hodnotě 316 tisíc lidí.
Velmi uspokojivé ratingy generuje seriál i v širší cílové skupině diváků starších 15 let. Průměrná sledovanost je těsně pod hranicí 400 tisíc diváků, nejvyšší hodnota přesáhla hranici půl milionu, rovněž v úterý 24. srpna.
Psali jsme: Nova už na VOYO umísťuje podzimní novinky, včetně MasterChefa a Souboje na talíři
Mimochodem, tři z osmi posledně uvedených epizod se umístily v TOP 5 celodenní sledovanosti za všechny české televize. Dvakrát se Comeback objevil na šestém místě, dvakrát na sedmém a jednou na desátém.
Tento povedený sitcom se pro Novu stal programovou jistotou, kdykoliv je potřeba vyplnit určitý prostor v hlavním vysílacím čase. Z pohledu nejsledovanější komerční televize jde o podobný trhák, jakým byl pro slovenskou Markízu rovněž její původní sitcom Susedia. Ten Markíza využila pokaždé, když si nevěděla tak úplně rady. I přes mnohočetné reprízy a přítomnost ve videotéce VOYO si jej diváci vždycky našli i přímo ve vysílání.
Zdrojem dat je elektronické měření sledovanosti ATO – Nielsen Admosphere, metrika živě+TS0. Data poskytla televize Nova.
Sledovanost v posledních dvou týdnech v cílové skupině diváků 15-54 let činila v průměru 256 tisíc diváků, v širší cílové skupině starších 15 let byla v průměru pod hranicí 400 tisíc diváků. Nejvyšší hodnota přesáhla hranici půl milionu lidí.