Nová televize Prima SHOW startuje 25. října
Nejvíce překvapivý na programu Prima SHOW je samotný fakt, že se Prima rozhodla vyčlenit žánru reality show jeden celý samostatný kanál. Díky tomu lze odhadovat, že skupina chce svým vysíláním oslovit víc mladších ročníků, aby byla ještě atraktivnější pro zadavatele reklamy.
Televizní skupina Prima představila nový kanál pod svou značkou Prima SHOW. Podle podkladů tiskového oddělení se jedná už o jedenáctý kanál této skupiny. Jak už název napovídá, půjde primárně o tematický program zaměřený na žánry reality show, tedy především formáty docu-soap a scripted reality. Přinese druhou sérii české show LIKE HOUSE 2 s Agátou Hanychovou v čele nové party influencerů a představí premiérový denní formát Královny butiků, který je mixem napětí, soutěžení, nákupů, stylingu a módních tipů předního českého stylisty Filipa Vaňka.Mezi další potvrzené formáty patří například americká verze Výměny manželek, dále show Krásky a šprti, Ostrov pokušení nebo Slunce, sex a rodiče v patách.
„Ze zahraničních reality show jsme do programového schématu vybrali mix titulů, které slibují dramata, dojetí, lásku i kontroverzi. Program Prima SHOW je pro diváky sestaven maximálně jednoduše, přehledně a jednotlivé show vysíláme v pravidelných denních časech,“ uvedl v tiskové zprávě programový ředitel skupiny Prima Roman Mrázek.
Program Prima SHOW nemá příliš čím překvapit. Zaujal už jen samotný fakt, že se Prima rozhodla tomuto formátu věnovat jeden celý samostatný kanál. Díky tomu lze odhadovat, že skupina chce svým vysíláním oslovit víc mladších ročníků, aby byla ještě atraktivnější pro zadavatele reklamy. U Primy totiž platí, že zájem o reklamní prostor převyšuje její aktuální kapacitní možnosti pro vysílání reklamy na nejsledovanějších programech.
I to je jeden z motivů, proč Prima neustále spouští nové kanály. Vedle možného zvýšení celkového podílu na publiku jí jde rovněž o využití nasmlouvané kapacity v terestrické platformě DVB-T2.
Prima momentálně kapacitu v DVB-T2 využívá zejména tak, že většinu svých kanálů vysílá v HD rozlišení 1280x720p. Časem však připouští návrat k nižšímu rozlišení, díky čemuž se jí otevře možnost ještě více rozšířit portfolio programů ve volně dostupné anténní televizi.
Prima může díky spuštění nových kanálů navýšit celkový podíl na publiku. Rovněž jde o využití nasmlouvané kapacity v terestrické platformě DVB-T2.