Nova s Primou odvysílaly své seriálové novinky. Obě televize shodně přilákaly 1,4 mil. diváků
Jak je vidět, dvě komerční televize si v souboji o diváka nic nedarují. Jak ale plyne z tiskových zpráv, které k tomu byly zveřejněny, výsledky sledovanosti už nejsou to, co bývaly. Prima sice udává na své poměry nadprůměrný počet 1 421 000 diváků, a Nova se pyšní prakticky stejnou hodnotou sledovanosti. Oproti minulosti však jde o celkový počet všech diváků starších 4 let, a nikoliv o skupinu diváků starších 15 let.
Sledovanost v klíčové cílové skupině 15-54 let, kterou televize tak rády zveřejňovaly v minulosti, už v tiskových zprávách nefiguruje. Tisková oddělení televizí místo toho uvádějí procentuální podíl na publiku, což je lépe znějící hodnota než absolutní sledovanost.
I přes tuto výhradu je třeba poznamenat, že absolutní sledovanost ve výši 1,4 mil. diváků je na dnešní poměry velice slušná.