Nova představila novou vizuální identitu. Nekonečná smyčka má symbolizovat propojení s diváky
Dosavadní podoba loga televize Nova vznikla v roce 2017 u příležitosti 23. narozenin, kdy zastřešila všechny své stanice pod název Skupiny Nova. Ke změně loga hlavní stanice tak dochází po sedmi letech. Grafickou a konceptuální část zastřešila newyorská agentura loyalkasper, jež stojí za podobnými projekty pro streamingové platformy Disney+, Paramount+ nebo Peacock.
„Chceme se více přiblížit našim divákům, chceme jim více naslouchat, ještě více stát na jejich straně. Změna toho, jak k nim nejen přes obrazovku promlouváme, je klíčovým krokem tímto směrem. Věříme, že se nové logo bude líbit. Tím ale pro tuto chvíli nekončíme, nový vizuál totiž brzy dostane i stanice Nova Cinema, která si to jako čtvrtá nejsledovanější stanice u nás bezpochyby také zaslouží,” říká generální ředitel TV Nova Daniel Grunt.
Podrobný přehled podzimních novinek skupiny Nova: Nové logo, nové seriály, nová show. Návrat Kriminálky Anděl
Nové logo je inspirováno i návratem ke kořenům. Hlavní barvou se stává modrá a doplňkové barvy jsou červená a bílá. Kromě růžku obrazovky se s novým konceptem budou diváci potkávat třeba i na sociálních sítích, v upoutávkách, na externích reklamních plochách, ale i na akcích či na podpisových kartách nebo zpravodajských mikrofonech.
„Novou podobu naší značky jsme vyvíjeli velmi pečlivě, téměř celý rok. Zároveň jsme si chtěli půjčit i trošku toho, co pro diváky byla Nova v době, kdy před třiceti lety začínala vysílat. Doufám, že si to diváci nejen v nové podobě loga najdou,“ vysvětluje Jakub Strýček, marketingový ředitel TV Nova.
„U příležitosti výročí našeho zrodu před třiceti lety se vizuálně vracíme k samému počátku našeho společného příběhu. Televize Nova a divák. Příběh, který neskončí, dokud jsme spolu. Naším cílem bylo zachovat dědictví, které s sebou značka Nova nese, ale zároveň najít nové, moderní pojetí, aplikovatelné na všechny současné i budoucí způsoby komunikace. Hledali jsme grafický symbol jasně rozpoznatelný napříč všemi platformami,“ dodává Jana Vavreková, šéfka kreativy.
Související článek: Podzim na tematických programech skupiny Nova v roce 2024