Nova Cinema nasadí v neděli, v den svého 17. výročí, novou vizuální identitu
Značka Nova Cinema si tuto neděli připomíná své 17. výročí, a při této příležitosti nasadí zcela nový vizuální styl. Redesign je součástí rozsáhlého strategického plánu zaměřeného na posílení pozice nejen hlavní stanice Nova, která prošla redesignem v srpnu, ale i tematických kanálů, a to právě nejen z hlediska obsahu, ale i značky a vizuální identity.
„Nova Cinema není jen jednou z tematických stanic. Je to jedinečná značka se schopností propojit divákův svět s velkolepým a zářivým světem filmu a umožnit mu navázat až osobní vztah s jeho oblíbenými filmovými hrdiny. Divák se má při sledování Nova Cinema cítit výjimečně. A podle toho jsme k redesignu přistupovali,“ představila novou vizuální identitu Nova Cinema šéfka kreativy Jana Vavreková.
„Hojně využíváme lens, flare a glow efekty, umožňující nám hrát si s hloubkou a světlem, a tvořit tak kontrast a variace při přechodu mezi contentem a grafikou. Typická je dále kombinace blur efektů a gradientů s kontrastně jednoduchým a čistým fontem. Tento jednoduchý element staniční grafiky nám slouží především pro jasnou navigaci a informace pro diváky,“ dodává paní Vavreková.
„Cílem bylo přinést divákům značku, která je vizuálně jasně odlišitelná a zároveň zachovává charakteristickou eleganci. Naše práce spočívala v tom, abychom Nova Cinema nejen jednoznačně začlenili, ale také vytvořili její vlastní a nezaměnitelný styl, který si diváci snadno zapamatují,“ vysvětluje marketingový ředitel Jakub Strýček.
Nova Cinema v kampani Zaostřeno na film propojuje svět filmu s diváckým zážitkem, kdy čočka objektivu symbolizuje svět před i za kamerou a oči reprezentují diváka. Claim Zaostřeno na film zdůrazňuje poslání stanice přinášet kvalitní a rozmanitý obsah, který divákům nabízí hluboké emocionální a vizuální prožitky.
Kampaň směřuje také ve větší míře do digitálního prostředí, se zvláštním důrazem na sociální sítě a web novacinema.cz, který nabídne ještě hlubší propojení s filmovým světem.