Některé značky Warner Bros Discovery přesunou původní tvorbu z TV vysílání do online prostředí
Podobné dilema teď mají manažeři společnosti Warner Bros Discovery. Ti řeší budoucnost desítek různých značek v portfoliu této megakorporace, která vznikla sloučením aktivit dvou velmi významných mediálních společností. Výsledkem je nedávné oznámení americké televizní sítě Turner Network Television – TNT, která již nehodlá uvádět svou původní seriálovou tvorbu v televizi, a hledá pro ni vhodné umístění v některé ze streamingových platforem.
Program TNT, který má v amerických „kabelových“ domácnostech své pevné místo již několik desetiletí, se chce zaměřít prakticky výhradně na reprízy populárních filmů a seriálů doplněné sportovními přenosy z basketbalové NBA, hokejové NHL nebo baseballové ligy MLB. Obdobné zaměření měl program TNT i v 90. letech, kdy prakticky nevysílal vlastní seriálovou tvorbu. Tehdy byl jeho doménou sport, animované seriály z archivů Warner Bros, a filmové westerny. Ke změně došlo až v roce 1996, kdy i tento kanál se zařadil mezi producenty vlastního dramatického obsahu.
Vedení korporace Warner Bros Discovery si však uvědomuje stoupající cenu původního obsahu, a poměrně omezené možnosti zhodnocení tohoto obsahu v prostředí klasického lineárního televizního vysílání. On-line streaming nabízí v tomto směru mnohem větší možnosti a rovněž velmi široké a oddané publikum platících diváků.
Související článek: EBU získala práva k vysílání Olympiády do roku 2032. Uspěla společně s Warner Bros Discovery